Pratade med en kvinna hon kallade mig för horunge
Hej,
jag är riktigt snygg att jag vågar prata med 100 tjejer varje dag, nu stötte jag på en snygg kvinna 10 år äldre än mig, jag startade en konvo med henne och hon kallade mig för horunge.
detta gjorde hon endast för hon vet var jag står och att jag kan ta ett sånt kommentar utan ens bli sur, det är tydligt att jag kan single handedly konkurrera mot andra män utan större konkurreras.
när jag är ute på stan får jag alla blickar mot mig, jag snackar med nästan varje brud jag ser. och jag ska säga dig en sak, gud vet att att tjejer är riktiga manupulatörer, tjejer är så mycket före män i evolutionen att det inte ens är kul, enda anledningen jag kan ens vara i närheten av kvinnornas lek är för att jag har närmare IQ 150 och jag kan "vara nära deras nivå", om jag säger att jag är retard i jämförelse mot kvinnor då vet du var de står, jag är så jävla dum när jag tänker på hur smarta tjejerna är.
Jag har suttit helt häpnadsväckande och varit helt förbluffad över hur jävla smarta de är.
Alla trådar ni ser om män ställa frågor om är bara män som blivit manipulerade av dem utan ens att ha en aning om det för att tjejer är mycket mer utvecklade än män.
Vad tycker du?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-13 22:57
Hon sa det för att hon vill testa min personlighet och min intelligens, men svaret jag svarade fick henne att gå tillbaks och hålla tyst, (lovar att inte många män hade klarat av det)