Provera+Letrozole start augusti 2018
Hoppar in här :) jag börjar på ons! Hade första riktiga försöket som gav äl aug.
Hoppar in här :) jag börjar på ons! Hade första riktiga försöket som gav äl aug.
Skönt att det gav äl iallafall, då får vi hoppas att det blir en bebis snart också.
Håller tummarna så ni slipper ge er in i ivf-världen. Uppdaterar gärna hur det går :)
Hur går det för alla?
Själv åkte jag på nån magbacill och hade rännskita två tre dagar när jag tog pergo. Trodde det var kört typ att medicinen inte skulle hinnas ta upp av kroppen. Men igår på vul cd 11 så hade jag 2 ägg på 13mm och ett ägg på 14mm! Lättnad! Ska tillbaka och göra nytt vul på fredag och då också prata planera för att göra ivf om det inte lyckas denna cykeln.
Spännande! De tidigare gångerna som det fungerat för er (för det var så va?), Hur länge fick ni då försöka med hormonbehandling innan det tog sig?
Jag är på bim-6 och väntar med spänning. Jag har tagit blodprov en vecka efter beräknad ägglossning, men inte fått något svar. Någon som vet hur mycket värdet ska vara för att vara säker på att ägglossning skett?
Ok, jättekul att höra att det funkat så bra ändå! Men såklart jättetråkigt med mf :( Själv väntar jag på svar från blodprov, och har beräknad mens till helgen ungefär så då får vi se vad som händer!
Jag har gjort VUL för några dagar sedan och hade en blåsa på 21,8 mm och läkaren sa jag skulle ha ÄL samma kväll troligtvis. Men har inte fått några positiva ÄL test. Så vet inte vad jag ska tro...
Okej:) ja jag har gjort vul för en dryg vecka sen, och hade då en stor äggblåsa som skulle ägglossa samma kväll eller dagen efter.
Vul idag på cd14 hade en äggblåsa på 17,5 och en på 15. Fått ta menopur idag och ska ta pregnyl imorgon. Kan ju hoppas att det blir två ägg två chanser
Ja till veckan. Men jag har inga känningar så hoppas inte för mycket.
Vad är det du tagit? Är det så att ägget lossar?
Deppigt idag: fick mens imorse, så misslyckat första försök med letrozol... Hade ställt in mig på det, men man blir ju otroligt besviken varje gång ändå.
Progesteron vaggisar vad jag ogillar alla falska graviditets symptom. Ömma bröst och hugg stick i livmodern efter bara 2 nätter. Blä
Varför får de tabletterna? Trodde bara man fick det vid ivf.