• Tom Araya

Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet

Anonym (Nina) skrev 2018-08-04 20:42:55 följande:
    Vadå överdrift?
    Får man inte ha egna åsikter eller?

JAG tycker att rakade kön påminner om barns underliv. Lika med oerhört, vansinnigt osexigt.
    Var din åsikt efterfrågad och hur är den relevant för någon som uttalat vill ta bort sitt könshår?

Ditt argument är förövrigt lika logiskt som att män måste ha skägg för att inte se ut som små pojkar.
  • Tom Araya
    Anonym (!) skrev 2018-08-05 17:24:46 följande:

Till er som rakar bort allt hår: Hur fan tänker ni?! Hur kan man vilja se ut som ett BARN?! Det är för fan sjukt och vidrigt!!!

Det är sjukt och vidrigt tanke, eller snarare kanske ett lögnaktigt och löjligt påhitt att lite hår skulle vara den enda skillnaden mellan ett barn och en vuxen. Skärp dig!

Vuxna män ser väl inte ut som småpojkar när de rakar ansiktet...eller!?
  • Tom Araya
    Anonym (!) skrev 2018-08-05 17:43:59 följande:
    Det är uppenbart vad du gillar för något - jag blir äcklad! Och din jämförelse är bara korkad!
    Jag raljerar inte över andras val.
    Vad var och en gillar är deras sak, inte din.

Ja, min jämförelse är korkad, precis som din, förstår du inte likheten så är det ditt problem.
  • Tom Araya
    Anonym (!) skrev 2018-08-05 20:27:08 följande:
    Jag känner igen dig här på forumet. Det är du som smörar och dreglar  på VARENDA tjej/kvinna som lägger upp bilder på sig själv oavsett hur dom ser ut. Vad säger din tjej om ditt sliskiga beteende?
    Lägg bara ner! Ingen är intresserad av dina åsikter.
  • Tom Araya
    Anonym (ET) skrev 2018-08-05 20:43:26 följande:
    Ta en titt på #47
    Ja, precis. Alla mina inlägg har varit med respekt för TS och hennes fråga och de inlägg jag ifrågasatt har varit inlägg där TS och hennes fråga inte respekterats.

Frågor på det?
Svar på tråden Rakning - vaxning - laser permanent på underlivet