Inlägg från: Inga bekymmer |Visa alla inlägg
  • Inga bekymmer

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:36:59 följande:

Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.

Tror du att ett sexliv där den ena parten alltid ställer upp på sex blir tillfredsställande, spännande och roligt? Du kanske nöjer dig med nån som bara ligger där som en död sill, i så fall kan du ju köpa dig en sån där uppblåsbar plastfigur med kvinnliga former och använda den när din tjej inte känner för att ställa upp för en sån fin person som du. Problem solved!:):)
  • Inga bekymmer
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-04 19:29:06 följande:

Finns hjälp för er sök er till bibeltrogna där måste fruarna ställa upp på sex när helst mannen kräver detta undantag vid sjukdom eller efter förlossning

Eh what? Om du är seriös med ditt inlägg så har du def fått nåt om bakfoten..
  • Inga bekymmer
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-05 09:26:37 följande:

Finns en växande skara i USA som lever så, kvinnan är till för att hålla mannen nöjd de tolkar bibeln som att kvinnan ska vara undergiven och hålla mannen nöjd, kvinnor ska när helst mannen vill ha sex ställa upp tar ju bara 5-10 minuter per dag

Jaha.. men på vilket sätt är det relevant för TS eller för vilken man som helst som lever i Sverige? Tänkte du att TS skulle skilja sig och sen bosätta sig i USA med en sådan kvinna?
  • Inga bekymmer
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 14:07:44 följande:

Jomen du vet ju hur kvinnor är. De säger nej till sex, och sedan försöker de förbjuda en att ha sex med någon annan än henne. Fast hon vill ju inte, men hon vill samtidigt kontrollera min sexualitet.

Men jag låter mig inte kontrolleras.

Har du alltså frågat din fru om hon kan tänka sig ha ett öppet förhållande? Hur har hon annars försökt förbjuda dig? Om man vet med sig att man inte kommer vilja vara trogen i ett förhållande så gör man bäst i att hitta någon som vill ha ett öppet förhållande. Det verkar ju vara trendigt med öppna förhållanden nu så det är nog inte så svårt att hitta nån som vill leva så, såvida man inte är en otrevlig och motbjudande person.
  • Inga bekymmer
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 17:22:41 följande:

Skulle inte tro det. Bara de som låter sig begränsas av sina kvinnor lever sådana fattiga liv. Vi andra knullar så mycket vi vill.

Du ser om du läser i svaren i tråden att det finns iaf några män som VILL vara trogna. Så varför tror du att de nödvändigtvis begränsas av sin kvinna då? Sen skrev du ju att du bara fick knulla din fru varannan vecka och utöver det så var det bara 1 gång per år du köpte fler knull utomlands, så du får ju uppenbarligen inte knulla så mkt som du vill. Undra vad det beror på..
  • Inga bekymmer
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 19:49:55 följande:

Vad innebär det att vara trogen? Jo, att begränsa sin sexualitet för att tjejer inte vill ha sex lika ofta. Att vara "trogen" är att låta kvinnan ta kontroll över din sexualitet, och det tänker inte jag acceptera.

Varför lever du inte i öppet förhållande då? Under våra första år med min man så ville jag mkt oftare ha sex än han ville, iaf efter första halvåret för innan dess hade vi sex varje dag. Aldrig någonsin tänkte jag ens tanken att vara otrogen för det. Efter att barnen fötts så har det jämnat ut sig mer och nu vill han oftare än mig. Dock beror det delvis på att han föredrar kvalité framför kvantitet så jag vet att det kan ta lite tid och går inte på 5 min då, vilket gör att jag behöver lite ork. Har hintat ett par ggr att snabbisar inte alltid är att underskatta när man har tre barn och inte alltid tillfälle... så för ett tag sen blev det en i köket när barnen var ute i trädgården:).
  • Inga bekymmer
    Fritz08 skrev 2018-08-04 17:22:51 följande:

Eftersom min fru inte vill ha sex och jag inte ?kräver? sex av henne så runkar jag till viss porr.

Visst, jag lider mer eller mindre av detta och i de svaraste stunderna vill jag leta efter en kvinna som har det på samma sätt. Alternativet att skilja mig finns inte.

Men en så länge är jag trogen.

Vill din fru aldrig ha sex? Har du talat om för din fru hur mkt du saknar sex och att du vill vara trogen men inte vet hur länge du lyckas stå emot eftersom ni inte har nåt samliv? Varför är inte skilsmässa ett alternativ?
  • Inga bekymmer
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:13:08 följande:

Eh nej. Vi är många kvinnor här som kan intyga att det inte är så, och dessutom vill vi ha sex som är skönt långt innan vi kommer också.

En av mina väninnor har just skaffat en älskare. Hon har inte velat ha sex med sin man på ett halvår. Hon får ut noll och känner sig som en sexdocka säger hon. Nu har hon sex så fort hon kommer åt och är kåt hela tiden.

Många kvinnor har nog svårt att komma eller kan inte komma alla genom enbart in och ut-rörelse i ett samlag dock, det tycker jag nog är allmänt känt att det ofta är så. Men hur det ens är relevant för diskussionen förstår jag inte riktigt. Nu VET vi ju faktiskt inte om TS är så kass i sängen med sin fru som många här påstår utan att veta. Dock kan man tänka att med TS extremt egoistiska tankesätt så kanske han inte bryr sig om hans fru får komma eller ej..

Vi som har bra män som bryr sig vill hellre se oss njuta än att vi ska ställa upp och sära på benen så fort mannens lust faller på:)

Angående din väninna så känns det ju lite sorgligt att hon stannar kvar med en man som hon känner så med.. och samtidigt bedrar honom. Men läser man här på familjeliv så får man ju intrycket av att det är lite inne att ha en älskare och stanna kvar i sitt dåliga förhållande.
  • Inga bekymmer
    Anonym (Kränkt och otrevlig...) skrev 2018-08-05 07:13:54 följande:

Och att män avböjer kvinnors inviter behöver inte betyda att de är bögar som man som gift man får höra ibland när man är ute på krogen.

Haha, då är det nog en kvinna med storhetsvansinne likt en alfahane som är helt övertygad om att han är störst, bäst och vackrast. Vad sjukt att säga så, vad svarar du då tillbaks?:)
  • Inga bekymmer
    Anonym (Kränkt och otrevlig...) skrev 2018-08-05 07:32:37 följande:

Vad är det som är konstigt med att kvinnan bara ligger som en död sill?

Tja, jag vet inte om din fråga är seriöst ställd, men en del män gillar väl att även frugan/flickvännen är aktiv i sänghalmen och att de gillar att se att man är med och njuter av sexet. Min man tex, han älskar nog att tillfredsställa mig mer än sig själv, så han gillar inte döda sillar:) Vad tycker du själv?
  • Inga bekymmer
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 23:24:15 följande:

Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.

Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).

Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.

Det finns ju folk som är notoriskt otrogna även fast de har en partner som alltid eller nästan alltid ställer upp på sex så ditt argument faller ju, eftersom ditt enda kriterie för att bli tillfredsställd verkar vara att din partner ska sära på benen så fort din lust faller på.
  • Inga bekymmer
    Anonym (G) skrev 2018-08-06 23:15:42 följande:

En person som bedrar sin partner pga ojämn sexlust och köper sex av småbrudar och tycker det är ok och t o m blameshiftar genom att anklaga sin partner för att kontrollera är egocentrisk och oempatisk, lite ruttnare än snittet i landet helt enkelt.

Tänk om jag typ ville slå någon och ba? nä ?jag tänker inte låta henne kontrollera mig, så jag slår så mycket jag vill?.

Ingen anledning att trilla ner i en sandlåda och kontra med gissningar om varför hon inte har lust.

Ganska bra jämförelse faktiskt:)
  • Inga bekymmer
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-06 23:24:15 följande:

Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.

Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).

Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.

Men att mannen kontrollerar kvinnan så hon inte har sex med någon annan gissar jag att du tycker är helt ok.. Eftersom kvinnan tydligen bara finns till för att tillfredsställa sin man.
  • Inga bekymmer
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-07 18:06:28 följande:

Tro mig. Jag har tjatat på att hon måste prata med sin man och inte vara otrogen.

Ok, det är ju bra att du gjort det tycker jag.
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?