Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.
Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.
Finns hjälp för er sök er till bibeltrogna där måste fruarna ställa upp på sex när helst mannen kräver detta undantag vid sjukdom eller efter förlossning
Finns en växande skara i USA som lever så, kvinnan är till för att hålla mannen nöjd de tolkar bibeln som att kvinnan ska vara undergiven och hålla mannen nöjd, kvinnor ska när helst mannen vill ha sex ställa upp tar ju bara 5-10 minuter per dag
Jomen du vet ju hur kvinnor är. De säger nej till sex, och sedan försöker de förbjuda en att ha sex med någon annan än henne. Fast hon vill ju inte, men hon vill samtidigt kontrollera min sexualitet.
Men jag låter mig inte kontrolleras.
Skulle inte tro det. Bara de som låter sig begränsas av sina kvinnor lever sådana fattiga liv. Vi andra knullar så mycket vi vill.
Vad innebär det att vara trogen? Jo, att begränsa sin sexualitet för att tjejer inte vill ha sex lika ofta. Att vara "trogen" är att låta kvinnan ta kontroll över din sexualitet, och det tänker inte jag acceptera.
Eftersom min fru inte vill ha sex och jag inte ?kräver? sex av henne så runkar jag till viss porr.
Visst, jag lider mer eller mindre av detta och i de svaraste stunderna vill jag leta efter en kvinna som har det på samma sätt. Alternativet att skilja mig finns inte.
Men en så länge är jag trogen.
Eh nej. Vi är många kvinnor här som kan intyga att det inte är så, och dessutom vill vi ha sex som är skönt långt innan vi kommer också.
En av mina väninnor har just skaffat en älskare. Hon har inte velat ha sex med sin man på ett halvår. Hon får ut noll och känner sig som en sexdocka säger hon. Nu har hon sex så fort hon kommer åt och är kåt hela tiden.
Och att män avböjer kvinnors inviter behöver inte betyda att de är bögar som man som gift man får höra ibland när man är ute på krogen.
Vad är det som är konstigt med att kvinnan bara ligger som en död sill?
Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.
Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).
Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.
En person som bedrar sin partner pga ojämn sexlust och köper sex av småbrudar och tycker det är ok och t o m blameshiftar genom att anklaga sin partner för att kontrollera är egocentrisk och oempatisk, lite ruttnare än snittet i landet helt enkelt.
Tänk om jag typ ville slå någon och ba? nä ?jag tänker inte låta henne kontrollera mig, så jag slår så mycket jag vill?.
Ingen anledning att trilla ner i en sandlåda och kontra med gissningar om varför hon inte har lust.
Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.
Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).
Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.
Tro mig. Jag har tjatat på att hon måste prata med sin man och inte vara otrogen.