Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:51:19 följande:
    Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.
    Sex 1 gång per år med prostituerad är alltså vad som räcker för någon som vill ha sex varje dag men inte har det mer än några gånger per månad. 
  • Anonym (anonym)

Finns hjälp för er sök er till bibeltrogna där måste fruarna ställa upp på sex när helst mannen kräver detta undantag vid sjukdom eller efter förlossning

• Anonym (anonym)
    Inga bekymmer skrev 2018-08-05 07:51:20 följande:
    Eh what? Om du är seriös med ditt inlägg så har du def fått nåt om bakfoten..
    Finns en växande skara i USA som lever så, kvinnan är till för att hålla mannen nöjd de tolkar bibeln som att kvinnan ska vara undergiven och hålla mannen nöjd, kvinnor ska när helst mannen vill ha sex ställa upp tar ju bara 5-10 minuter per dag
  • Anonym (anonym)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 17:22:41 följande:
    Skulle inte tro det. Bara de som låter sig begränsas av sina kvinnor lever sådana fattiga liv. Vi andra knullar så mycket vi vill.
    En gång om året i Japan är alltså det som gäller för de som vill ha sex oftare än några gånger i månaden
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?