Inlägg från: Anonym (Pernilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-04 00:19:23 följande:
    Verkar som att storleken har betydelse även för TS...

eftersom hon nämner att den var över medel ^^
    Du frågade om stl. och då svarade jag.
  • Anonym (Pernilla)
    Bernadotte skrev 2018-08-04 10:06:08 följande:

Så, TS, du hittar en snubbe på Tinder, dejtar honom två gånger och upplever det som lyckat. Tredje gången ses ni för att bada, han byter om och lyckas "flasha" kuken samtidigt... Vad är problemet?

Jag ser det som en subtil teaser från hans sida och verkligen inget att förfasa sig över... Är du pryd..?

De flesta som använder Tinder gör det för att kunna få hoppa i bingen per omgående.

Du kanske ska söka kontakt via ngt annat medie där inriktningen är ngn annan..?

Har inte varit ute på dejtingscenen på 10 år och har tydligen inte hängt med i svängarna och utvecklingen.

Om jag dejtar en kille en tredje gång så förutsätter det att jag vill knulla med honom?

Förstår jag saken rätt?

Ja, Tinder är kanske helt fel arena för mig.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 19:56:01 följande:
    Varför dejtar man någon flera gånger om man inte kan tänka sig att framöver ligga med personen? Då kanske man ska kalla det kompisträff istället, eller vad hade du för tanke med att träffa den här killen?
    Därför att jag vill se olika sidor av personen.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 20:54:09 följande:
    Men även om man så fint sparar sig borde man ju vilja vara med en person som man känner attraktion till och kan tänka sig att ligga med när den dagen väl kommer.
    Ok. Förväntas jag ta beslut om jag vill ligga med killen redan efter en dejt?

Har som sagt inte dejtat på 10 år.

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 22:35:25 följande:
    Efter tre dejter borde man ha börjat fundera. Inte nödvändigtvis bestämt sig. Men iallafall funderat på om man kan tänka sig att ligga med personen(om en vecka eller 10år eller vad det nu kan vara). Annars känns det mer som kompisdejtande.
    Ja, nu har vi tagit tre dejter och jag fundera på att runda av det hela. Finns en uppsjö av andra män att träffa om jag vill.

Män som kanske tänker med hjärnan istället för med kuken.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (G) skrev 2018-08-05 16:37:41 följande:
    Det undrar jag med, krävs att TS är och stirrar han i skrevet redo för en "öppen show" för att se hans penis så är ju ganska som ska bli äcklad av hennes sexistiska sätt isåfall.
    Många svar i tråden. 

Vi pratade och tittade på varandra vid ombytet då vi var på dejting. 

Blir mer prat vid dejting än när man är i en relation.

Och ja, han visade medvetet kuken. Tanken var att jag skulle se den.

Kanske någon som varit framgångsrikt i tidigare dejter?

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (Xxx) skrev 2018-08-05 18:04:14 följande:

Jag hade inte ens dolt mig med en handduk. Om du har problem med att se vänner och bekanta nakna så är du ingen person jag vill umgås med i alla fall.

Ok, du är på dejt med någon och du bryr dig inte ens om att använda handduk när du byter om?

Skit samma, gör väl inget om hon får se kuken, är det så du tänker?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-05 19:28:53 följande:
    Hallå TS?
    Nej. Kan kanske är igång och visar kuken för en annan tjej nu. Ska ge någon form av respons och gillar när det går långsamt.

Har "fyllt på" med två andra lokala förmågor jag skriver till.

Bra med flera möjligheter!
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-05 19:50:48 följande:
    Bra, det låter inte som att ni var på samma nivå, och att det blev tydligt för er båda.

Tycker inte att han gjorde något fel, ni har nog bara helt olika syn på nakenhet, öppenhet och tempo!

Jag hade uppskattat hans kukflash, det tyder på att vi båda är sexuellt öppna och nyfikna :D
    Tillhör du också gruppen som gillar oaviserade dick pics?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (?) skrev 2018-08-05 20:23:57 följande:

Hur gammal är han och i vilken stad? Låter som en som jag dejtade

Tänker jag inte berätta, men är nyfiken på att höra din historia.
  • Anonym (Pernilla)
    EnAnonumius skrev 2018-08-05 20:53:24 följande:
    Men när skall du fatta att folk inte ser på nakenhet på samma sätt som dig?
    Det finns faktiskt människor som inte har problem med att snoppen/musen råkar synas under handduken när man byter om på en badstrand.

Det som verkar var det största problemet är att DU vägra att först och acceptera att folk är olika. Det är som en direkt röd tråd igenom alla dina inlägg inklusive din TS.
    Nya tider numera? Mer öppet och man tar spontant fram kuken som en överraskning.

Ungefär som att ge bort en present till den man träffar.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (migrän) skrev 2018-08-06 15:23:58 följande:
    Ja de flesta som dejtar har sex i bakhuvudet. Det är ju ändå en kärleksrelation de flesta letar efter. Vilket alltsom oftast inkluderar sex.

Håller med om att jag också skulle tyckt det var lite spännande att få en liten kukflash. Men vi är ju alla olika.
    Tvivlar inte en sekund på att de flesta män mer än gärna vill se fittan och helst efter ett mail.

Men är förvånad att så många kvinnor gärna ser kuken i ett tidigt skede.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (migrän) skrev 2018-08-06 15:30:50 följande:
    Vi kvinnor är också sexuella varelser och många av oss tycker också det är lite spännande med erotik och sex.
    Håller med. Sen kan man ha lite stil och känsla, känna av läget.
  • Anonym (Pernilla)
    Aikido skrev 2018-08-06 15:55:50 följande:

Samtidigt i en helt annan del av Köping:

- Nej jag tror inte vi ska ses mer. Alltså vi var på stranden idag och du skulle sett som hon glodde på mig när jag bytte om. Man skulle kunna tro att hon inte sett kuk på 10 år minst. Det kröp i hela kroppen på mig och det var sjukt konstig stämning resten av dagen.

Småkul.

Kanske ska se honom en gång till.

Och ja, den var stor.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-06 22:29:26 följande:

Just ja, den var ju över medel - slak.

Vilket verkar varit en stor grej för TS :D

Och viktigt, eftersom hon skrivit det flera ggr.

Den här tråden är riktigt rolig :))))

Du har ju flera gånger frågat om storleken.

Ja, han är välhängd. Och penisar krymper inte i erigerat tillstånd, de växer.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-07 00:04:43 följande:
    Haha ja jag blev nyfiken på vad medel är på en slak.

Snarare du som poängterar att den var stor.

Och som sagt, varför tittade du när han bytte om om du är så himla känslig och pryd???
    Ok, jag erkänner.

Jag tittade medvetet på den och satt mig på knä och sög av honom.

Nöjd nu?

Vill bara skuldbelägga honom med denna tråd då jag ångrade avsugningen.
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.