• Pope Joan II

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-03 20:13:26 följande:
    Killen bytte medvetet om på ett sätt så kuken skulle bli synlig för mig. Inget misstag eller slump.

Är ingen dussintjej som ligger på dejt 1 eller 2 och därför kändes detta väldigt obekvämt.

Dejting behöver inte leda till sex.
    "Är ingen dussintjej"? 

Nej, det framgår ju tydligt. Du verkar väldigt speciell. Du gör förmodligen helt rätt i att avbryta kontakten. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-03 20:40:58 följande:
    Ni är nog inte kompatibla efter hans gräsliga misstag.

Tur att det kom fram på ett så tidigt skede så ni slipper slösa mer tid på varandra.

Du har ju redan bestämt dig för att han är ett pervo.
    "Misstag" menar du nog. Han trodde väl att hon var en vanlig dussintjej som tänker sig att dejta en kille bör leda till sex. Så fel han och hans över medel penis hade. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-03 21:03:55 följande:
    Var den över medel? Slak eller erigerad? Ja jag säger då det.
    Jag tolkade "stor" på det viset. Kanske var dumt, med tanke på den förmodade ringa erfarenheten. 
  • Pope Joan II
    Shoegal81 skrev 2018-08-04 01:36:06 följande:

Jag verkar vara den enda som håller med TS om att det är creepy. Skulle ha gått vidare. Så märkligt att många verkar tycka att det är ett normalt beteende att visa sitt kön för någon man inte känner.

Lika märkligt som att vara naken i ett omklädningsrum. Om han under en fika på stan serverat henne kuken på ett fat hade jag också tyckt att det var märkligt men i det här sammanhanget tycker jag inte det är särskilt konstigt. Den som inte tål att riskera se kroppsdelar bör hålla sig hemma från stranden.
  • Pope Joan II
    Mimosa86 skrev 2018-08-04 09:45:53 följande:

Jag häpnar över kommentarerna här.

Huruvida det var en olyckshändelse eller ej har betydelse men nu skriver TS att hon upplevde att det var med flit.

Och då förstår jag hennes reaktion. Det är ganska respektlöst gjort av honom och uppenbarligen hade han noll känsla för henne som person.

Ett kön är privat. Det är också något fint och fantastiskt härligt. Men privat. Man visar inte det om läget inte är rätt.

Och att TS får kritik för att hon vill dejta ett tag innan sex... skulle det vara fel??? Vad är det med folk nu för tiden? Är man ute efter ett förhållande är det väl ingen brådska att hoppa i säng innan man lärt känna personen och bildat en känsla för just han/hon? Varför skulle hon behöva se penisen just nu?

Vem har kritiserat ts för den saken? Det har jag missat. Det jag läste var att ts yttrade sig kritiskt mot de som inte väntar. Tror hon kallade dem "dussinbrudar"?
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.