• Anonym (S)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Varför tittade du då? Det kan ha varit av misstag, eller så var han så avslappnad att han inte brydde sig. Jag hade inte brytt mig. Hade han varit en sån som skickar dickpics hade han nog varit noggrannare med att få din uppmärksamhet innan han visade upp den.

• Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 19:44:55 följande:

Har inte varit ute på dejtingscenen på 10 år och har tydligen inte hängt med i svängarna och utvecklingen.

Om jag dejtar en kille en tredje gång så förutsätter det att jag vill knulla med honom?

Förstår jag saken rätt?

Ja, Tinder är kanske helt fel arena för mig.

Varför dejtar man någon flera gånger om man inte kan tänka sig att framöver ligga med personen? Då kanske man ska kalla det kompisträff istället, eller vad hade du för tanke med att träffa den här killen?
  • Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 20:33:41 följande:

Därför att jag vill se olika sidor av personen.

Men har du tänkt tanken på något sånt framöver? Isåfall borde du inte reagera så starkt. Har du inte tänkt tanken alls på att något liggande skulle kunna komma ifråga längre fram så gör du nog rätt i att inte fortsätta dejta honom. Jag börjar fundera redan efter första dejten över huruvida jag skulle kunna tänka mig att ligga med killen eller ej. Kommer jag fram till att nej, det vill jag nog inte går jag inte på fler dejter.
  • Anonym (S)
    Anonym (F) skrev 2018-08-04 20:13:51 följande:

Vi ska ju komma ihåg dom som anser sig vara "lite finare" som inte ligger förrän flera månader och 30dejter senare. Sen finns det ju fortf dom som sparar sig till bröllopet, dom är nog få men dom finns.

Men även om man så fint sparar sig borde man ju vilja vara med en person som man känner attraktion till och kan tänka sig att ligga med när den dagen väl kommer.
  • Anonym (S)
    Pentra skrev 2018-08-04 20:47:18 följande:

Tycker nog du då skulle gjort klart för honom redan på första träffen att du bara var ute efter att se hans olika sidor, men att du absolut inte ville ha förhållande, eller någonsin ville se honom naken eller ligga med honom. Lite fult att inleda honom i falska förhoppningar, och slösa bort hans tid, eftersom han inte verkade vara ute efter exakt samma kompisskap som du... ... Hälsningar, Pentra

Håller med. Känns himla märkligt alltihop.
  • Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 21:48:54 följande:

Ok. Förväntas jag ta beslut om jag vill ligga med killen redan efter en dejt?

Har som sagt inte dejtat på 10 år.

Efter tre dejter borde man ha börjat fundera. Inte nödvändigtvis bestämt sig. Men iallafall funderat på om man kan tänka sig att ligga med personen(om en vecka eller 10år eller vad det nu kan vara). Annars känns det mer som kompisdejtande.
  • Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 22:39:36 följande:

Ja, nu har vi tagit tre dejter och jag fundera på att runda av det hela. Finns en uppsjö av andra män att träffa om jag vill.

Män som kanske tänker med hjärnan istället för med kuken.

Jag kan dejta honom istället, han verkar avslappnad och skön :D
  • Anonym (S)
    Anonym (Lasse) skrev 2018-08-04 23:48:08 följande:

Men han visar ju penis !

Jag gillar penisar. Har inget emot att få se en lite sådär av misstag vid badet. Körde också baddejt senast, bra koncept! Fick inte se penis dock, mkt synd.
  • Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-06 15:26:02 följande:

Tvivlar inte en sekund på att de flesta män mer än gärna vill se fittan och helst efter ett mail.

Men är förvånad att så många kvinnor gärna ser kuken i ett tidigt skede.

Handlar mer om att det inte gör så mycket. Speciellt om man valt bad-dejt. Du kanske ska välja nån annan plats för dejting där du inte riskerar att se mer kropp än du önskat.
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.