Inlägg från: Anonym (trash) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trash)

    Vad skiljer white trash från black trash?

    White trash hör man talas om ganska ofta, typ vita tjejer som klär sig som horor för att de inte kan få uppmärksamhet på annat sätt. Men hur skiljer sig black trash? Klär de sig annorlunda eller är det samma sak som white trash?

    Och tycker ni det är sexuellt snyggt med denna typ av klädsel? (Bilden nedan, som även är kopplad till pollen)

    Spelar rumpans utseende någon roll, eller har trash-stilen bara med kläderna att göra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skiljer white trash från black trash?
  • Anonym (trash)
    Anonym (GGG) skrev 2018-07-31 15:52:05 följande:

    Jag tror du får ta en extra titt på definitionen av "White Trash".


    Den exakta definitioner beror på vem du frågar. Därför frågar jag här
  • Anonym (trash)
    Anonym (GGG) skrev 2018-07-31 15:58:36 följande:
    Ja frågar man någon som inte vet vad det betyder kan man säkert få en hel del olika definitioner. Nej nu ska jag gå och skapa en tråd om "Nördar" Du vet sådana som har amputerat bort benen, finns säkert någon som definerar nörd så.
    Snacka inte skit nu. White trash är en stil, och jag undrar då hur det skiljer sig från black trash.
  • Anonym (trash)
    ninjainthedark skrev 2018-07-31 20:53:06 följande:
    White trash (engelska vitt skräp, förkortat WT[1]) är en starkt pejorativ benämning på vita personer i USA med låg social status. Under senare tid har termen även börjat användas i Sverige. Vanligen syftar den nedlåtande termen på personer som är socialt utsatta men inte nödvändigtvis socialt utslagna.
    Jo, fast den sociala statusen är direkt kopplad till hur de klär sig, vilket bilden visar bra.
Svar på tråden Vad skiljer white trash från black trash?