IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Idag har jag varit på ultraljud. Har 9 äggblåsor på 14-17 mm (samt några små som hon inte räknade med). Känner mig lite besviken, fick 14 förra gången. Även läkaren tyckte att det kunde varit fler och hoppades på att de små växer till sig till äggplocket... Hur som helst, det blir ägglossningsspruta på lördag och äggplock på måndag.
Wiiiiie hade positivt på ÄL sticka igår så ringde kliniken. Blir första frys återförandet på tisd. Hoppas allt går bra.
Ni som har ruvat hur har ni mått under ruvarperioden? Har ni känt någon skillnad när ni fått plus alternativ inte plus? #inteallsnågonsomöveranslyserarsymptomochharhumörsvängningar
Whohoo spännande!! Hur många hade ni i frysen?:)
Ni som har ruvat hur har ni mått under ruvarperioden? Har ni känt någon skillnad när ni fått plus alternativ inte plus? #inteallsnågonsomöveranslyserarsymptomochharhumörsvängningar
Wiiiiie hade positivt på ÄL sticka igår så ringde kliniken. Blir första frys återförandet på tisd. Hoppas allt går bra.
Ja jag hoppas på det! Nej hon höll kvar mig på samma dos... Trodde hon skulle höja men icke. Mår bra, känner inte av något alls bortsett från att jag har massa flytningar och magen är uppblåst så pass att jag redan ser gravid ut Är dock lite nervös inför äggplocket. Vid mitt första äggplock blev jag sövd, det kommer jag inte bli denna gången!