LissaE skrev 2019-03-21 14:28:03 följande:
Hej! Hur har ni det med era små? Min kille kryper snabbt och hela tiden. Han är så nöjd. Dock sover han katastrofdåligt. Han har ju snuttat på mig hela tiden innan men nu bökar han och skriker, vänder sig om, sätter sig upp. Och jag har fortfarande inte listat ut om han ens är vaken. Jag är SÅ trött. Som att 8 månaders sömnbrist kom ikapp iom hans stökiga nätter sista veckorna. Längtar till helg när min man kan gå upp med honom och jag ligga kvar ett tag, själv och ifred. En bra sak är att han hellre väljer att sova i vagnen på dagtid än att ligga och snutta på mig. Önskar att jag kunde få ro och lägga mig den stunden men misslyckas varje dag. Som att jag är stressad över att han snart vaknar. Och måste njuta av att bara vara ifred. Så dumt.
Han är en tokglad prick på sin vakna tid det är så härligt!
Tror att han har flera tänder på g. Hur många har era? Vad ger ni dem att äta nu? :)
Milo kan inte krypa än men man märker att han är otroligt stark i kroppen, han ställer sig liksom på knäna som att han ska ställa sig upp (typ gungar fram o tillbaka) o sen kan han ramla ihop och han blir då så frustrerad att han inte klarar att ställa sig upp och börjar då skrika. Känner på mig att han kommer börja gå och hoppa över krypandet men vi får se. Annars e nätterna förjävliga för min stackars sambo eftersom det e han som e pappaledig får han gå upp på nätterna och Milo vaknar var och varannan timme! Men jag vet hur d känns för det var likadant när jag var hemma. Tycker det e sååå skönt att ha börjat jobba igen så man får sova på nätterna! Visst jag får gå upp några gånger o säga till sambon att han skriker för han e så slutkörd att han inte vaknar av hans skrik men sen kan jag ju gå å lägga mig igen.
LissaE skrev 2019-03-21 14:28:03 följande:
Hej! Hur har ni det med era små? Min kille kryper snabbt och hela tiden. Han är så nöjd. Dock sover han katastrofdåligt. Han har ju snuttat på mig hela tiden innan men nu bökar han och skriker, vänder sig om, sätter sig upp. Och jag har fortfarande inte listat ut om han ens är vaken. Jag är SÅ trött. Som att 8 månaders sömnbrist kom ikapp iom hans stökiga nätter sista veckorna. Längtar till helg när min man kan gå upp med honom och jag ligga kvar ett tag, själv och ifred. En bra sak är att han hellre väljer att sova i vagnen på dagtid än att ligga och snutta på mig. Önskar att jag kunde få ro och lägga mig den stunden men misslyckas varje dag. Som att jag är stressad över att han snart vaknar. Och måste njuta av att bara vara ifred. Så dumt.
Han är en tokglad prick på sin vakna tid det är så härligt!
Tror att han har flera tänder på g. Hur många har era? Vad ger ni dem att äta nu? :)
min son är 8 månader och har 4 tänder. Jag mosar egen mat och köper burkmat, till frukost får han yoghurt som han älskar! Men nu har han varit sjuk ett bra tag så vi har inte gett han vanlig mat på rätt länge, bara yoghurt.