Julibebisar 2018
LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-08-03 13:27:11 följande:
Jag är såååååå himla trött.. Har fått en unge som sover hela dagarna är vaken då o då och då brukar det vara ganska länge, men gissa vem som ligger klarvaken i timmar på nätterna? Jo Nikolaij... Och jag försöker vända tebaks mitt dygn men det kommer ALDRIG gå nu... Tips? Han är 3veckor idag och jag är som världens största frågetecken, så energilös och kommer snart gå in i väggen för han blir hysterisk på nätterna oftast. Men annars är det väll bra tror jag hahah..
Ok shit va jobbigt att vara vaken på nätterna! Svårt att veta hur man ska kunna vända på d. Det e ju typ omöjligt att hålla dom vakna när dom e så små o trötta. Själv så var jag på dagskryssning med mina barn igår o tänkte att detta ska ju gå så bra. Hade ju vagnen med mig som han kan sova och vill han äta så ammar jag ju, plus att jag hade med mig ersättning. Åhh herregud säger jag bara!! Snacka om en mardrömsresa! Han skrek asså i 12 timmar typ i sträck! Han brukar absolut inte vara så, så jag blev så förvånad! Och så när han hade fått mat så somnade han i famnen, men när jag skulle lägga ner honom i vagnen så vaknade han!
Undrade så var det va som va fel. När vi äntligen kom hem så visade det sig att han hade haft magproblem för han sket sååååå mycket o sen efter det så blev det "ganska" lungt inatt. (eller ja lugnare iaf än på båten) Men då fick jag iaf svar på vad det var som var fel för som sagt, inte likt honom. För övrigt var det en jobbig resa oxå för att det var sååå sjukt mycket småbarn med på båten som skrek, så skrek inte Milo just då så var det andra som skrek och väckte honom! Och det värsta: Shit vilka ONDA blickar jag fick på mig av andra! Dom tittade på mig som om : "Hallå?, kan du inte sköta ditt barn" Aja det kommer ta tid innan jag ger mig ut med barnen igen på båtresa! Milo får hinna bli 1 år iaf!