• tiiitti

Julibebisar 2018

Hej! Oj här hittade jag visst julitråden först nu, och sonen blir 7 månader på fredag.

Känner igen en del namn från gravidtråden :)

Här har vi en väldigt lugn och tålig bebis. Inte alls som storebror som va missnöjd mest hela tiden. Sån skillnad. Alla barn är så olika.

• tiiitti

Vår son älskar mat och vill knappt ha flaskan längre på dagen.

Blir en portion gröt till frukost och portion gröt till kvällsmat. Mitt på dagen blir det en hel burkmat och mellis frukt och ibland lite ersättning. Blir en flaska ersättning vid nattning.

Min stora son vägrade mat tills han va över ett, och tror det kan bero på att jag va sen på att introducera mat för honom, denna gången började jag direkt vid 4 månader med at ge smakisar av allt möjligt, men han kanske hade varit intresserad ändå.

• tiiitti

Vår son somnar vid 20 på kvällen och sover i ett streck till 7-8 på morgonen och har gjort sen han va tre månader. Så sömnen kan vi absolut inte klaga på. Nån natt ibland kan han vakna vid något tillfälle så får man sätta i nappen, sen somnar han om direkt igen.

jag slutade amma när han va 2 månader pga han inte gick upp i vikt. Så ätit ersättning sen dess

• tiiitti

Ja barn är väldigt olika. Storebror nattåt tills han va två. Och väcker oss fortfarande flera ggr per natt fast han är 7 år nu.

Ja vår son har börjat krypa. Är överallt så gäller verkligen att hålla koll nu :D

• tiiitti

Vår son blev 7 månader den 1/2 så han är kanske äldst här, men har alltid gillat att ligga på golvet, så legat där mycket och hållt på med sina saker. Har länge gjort metoder rulla runt tills man når det man vill ha, men nu även kommit på att man kan krypa.

• tiiitti

Igår fyllde sonen 1 år. Oj vad fort detta året har gått :)

Springer mer än han går och nyfiken på allt. Ser nya framsteg varje dag.

Svar på tråden Julibebisar 2018