Vi som har bf April 2019
Ska ni göra några tidiga ultraljud? KUB? :)
Ska ni göra några tidiga ultraljud? KUB? :)
Ska också göra ett tidigt ultraljud men är redan nervös haha!
Vad skönt!! Ja man hinner ju inte tänkte riktigt lika mycket på denna grav som första men har en hel del vänner runt omkring mig som råkad ut för MA och upptäckt det på KUB. Så det sätter ju sina spår. Men som sagt var jobbigare förra:) Ser verkligen fram emot att vara gravid igen! Älskade det!<3
Åh fick ni göra kuben tidigare? Försökte boka tid för det idag men den gjorde endast runt v 13.
Ska nämligen åka bort en månad i oktoberoch skulle gärna vilja göra kub precis innan vi åker men v 13 är i mitten av oktober. Annars kanske vi får göra utomlands. Någon som gjort kub utomlands?
Okej märkte du av det förra grav också? Äsch magen kommer ju förr eller senare:) Bara vetskapen om att det är en liten bebis där inne och känns rörelser är underbart:)
Lite nyfiken... Har ni berättat om graviditeten för familj och vänner eller hur lång tid hade ni tänkt vänta? :)
Ja, min tanke är väl att vänta tills efter rul med resten (ska berätta för familjen innan), jag kommer ju inte göra något UL innan dess så det känns säkrast.. gick det att dölja så länge? När fick du mage förra gången? Längtar sååå efter en liten gravidmage :) haha
Imorgon väntas kub!! Ska bli kul att få se det lilla pyret igen lite längre tid denna gång, första ultraljudet gick så fort. Någon som redan haft kub eller har det inplanerat?
Gör kub på Tisdag ! Är så nervös för att inte få se ett tickande hjärta "/
Har tid 9/10, känns som en evighet dit ;)
Hänger också gärna kvar här(är ju också med i gravid efter IVF) har BF 21 april så v 9+5 idag. Vi är bortresta hela oktober så stället till det med kuben. Har försökt hitta en klinik där som utför behandlingen men kommunikationen var inte på topp! Annars måste vi göra NIPT men det är ju så dyrt! Värt pengarna såklart men ändå... ni som vill göra kub har ni fått ngn tid för det? I så fall vilken vecka?