Vi som har bf April 2019
Skönt att inte vara ensam ???? googlade fram att det tydligen är vanligare att ha mer växvärk när man har barn sen innan och detta blir min fjärde så kanske inte så konstigt att jag känner det så mycket.
Skönt att inte vara ensam ???? googlade fram att det tydligen är vanligare att ha mer växvärk när man har barn sen innan och detta blir min fjärde så kanske inte så konstigt att jag känner det så mycket.
Jahapp då kom det blod för mig igen... Kände på tappen som var mjuk och öppen. Missfall på G igen då. Jag som igår plussade 2-3 veckor och vågade bli glad igen sen första blödningen för en vecka sedan... Sååå besviken och arg. Först ska jag plussa och vi blir sååå glad, sen börjar jag blöda och vi trodde det blev missfall, sen en vecka senare plussar jag starkt och vi får ställa om oss och bli glad igen, och nu dagen efter kommer det blod igen. Fruktansvärt känns det. Elakt och orättvist.
Testet visar fortfarande jättestarkt plus. Ska testa imorgon och se om det sjunkit och sen om några dagar igen.. Denna väntan och ovissheten är fan vidrig :( man vill lixsom bara veta..
Har alla skrivit in sig?? Måste göra det i morgon!?
Jag ringde och de hade fullt till just de datumet jag hade. Då jag in i vecka 11 nästan, så det blir nästan lite tight innan kub men förhoppningsvis hinns det med
Hej alla. Grattis till era pluss :)
Vi plussade förra veckan, vecka 7 nu och går allt bra blir detta vårt tredje barn (de anses födda 14 och 16).
Är snart 30 och bor i Hallands län.
Har ännu inga symptom, precis som min första grav. Har bokat tidigt ul 28/8 :)
Nu har jag varit på VUL och sett ett litet tickande hjärta, kändes skönt då jag har haft ganska ont sista veckan.
Lugnar lite i alla fall.
Nu är det bara att hålla tummarna att den lille stannar kvar!
Hur går det för er andra
Hoppar gärna in här! :) Är 29år och gravid med första barnet i vecka 6+0 idag. Beräknad BF 12/4 enligt Natural Cycles.
Funderar på när man kontaktar MVC? Hur gör ni andra? Väntar ni eller ringer ni redan nu? Jag känner själv att jag vill avvakta ett par veckor så att graviditeten känns lite säkrare, men vet inte riktigt..
Oj! Det var lång tid! Isf är det kanske bäst att ringa på en gång.. egentligen hade jag velat få på ett tidigt vul först och se så att allt stod rätt till innan jag ringer men då kanske man får vänta jättelänge med att bli inskriven :/ jag ska nog ringa dom någon gång i nästa vecka :) Tack för svar! Känner att jag inte har någon koll på allt sånt här, haha :)
Spännande! :D Vilken vecka är du i då? Är det privatgyn du bokat hos isf? Jag vill boka in ett tidigt vul just bara för att kunna lita på att det verkligen är någonting där, att hjärtat slår o.s.v. Det känns ju hemskt länge att vänta till vecka 18-20 med UL som man måste annars :)