Inlägg från: Pineapplesunshine |Visa alla inlägg
  • Pineapplesunshine

Vi som har bf April 2019

Hej tjejer. BF 4 april. Är i v 11+1 nu... och jag har inga syndrom alls längre, det är lite läskigt :( Jag kan inte sluta oroa mig. Har KUB 24 sep, känns som en evighet dit :(

• Pineapplesunshine

Symptom* haha.

Kan tillägga att jag inte alls har känt illamående eller annat ?typiskt?. Bara ömma bröstvårtor. Och lite växtvärk under vecka 5-6.

• Pineapplesunshine
    nadie2019 skrev 2018-09-15 14:47:59 följande:

Alla mina symptom har försvunnit också. Växtvärken är borta. Knappt halsbränna - får det av fiskpinnar och ja, illamående har jag väl inte heller. Skönt på sätt och vid, men visst blir man otrolig...

Vart bor du? :)

Ja, man ska ju egentligen bara njuta men jag kan inte komma ifrån att tänka negativt. Blir galen på mig själv snart. Men jag har läst runt massor i forumet och inser att det trots allt är väldigt vanligt. Jag ska bara tänka glada tanka från och med nu. Kan ändå inte göra annat :/

Jag bor i Stockholm, Västerort. Själv?
  • Pineapplesunshine
    Gurkan25 skrev 2018-09-16 12:44:12 följande:

Åkte in akut pga blödningar, blev framflyttad och har nu bf 2 april istället. Läkaren kunde även se 2 hjärtan som slog. Är i vecka 12 så största missfallsrisken är över, men fortfarande kan ju saker hända! Så roligt med tvillingar:)

Åh va roligt!! Grattis :))

Det sägs att symptomen är sååå mycket starkare när man har tvillingar. Har du upplevt det?

Var det en- eller tvåäggs?
  • Pineapplesunshine
    nadie2019 skrev 2018-09-15 14:46:36 följande:

Kanske finns det/ kan man skapa en grupp på exempelvis Facebook eller något.

Det ska finnas läste jag. Hittar ingen fungerande länk bara
Svar på tråden Vi som har bf April 2019