• Aga8

Vi som har bf April 2019

Hej!

Är 31 år och har idag plussat med nr 2! <3 BIM idag, fattar knappt att det är sant. :D borde ha bf i april.

Har haft vansinnigt mycket halsbränna i en vecka och väldigt ?bullrig? mage, så det är de enda symptomen än så länge. :)

• Aga8
    Snowflingan skrev 2018-08-21 10:28:55 följande:

Hej på er!

Jag plussade igår efter nästan 2 års försök!! Började må konstigt i söndags och hade utslag på halsen och kroppen så tog sedan ett test på måndag som var positivt!

Är snart 24 år och bor i Täby, fästmannen är 25. Ansökte om att gå med i gruppen på Facebook. Visst syns det inte att man är med i den?

Än så länge har jag haft mycket molvärk, tror ibland att mensen ska komma, EXTREMT ömma bröst och illamående igår kväll och lite nu på förmiddagen

Grattis till plusset! Det måste ha varit väldigt efterlängtat. Hur långt gången tror du att du är? :)
  • Aga8
    Beares skrev 2018-08-23 09:32:05 följande:

Hej, plussade häromdagen och har BF den 25e april. Startade en FB grupp igår kväll som jag tänkte man kunde samlas och följa varandra? Vill ni vara med skriv en FB mejladress här så kan jag lägga till er. Finns många grupper med flera 100pers men jag skulle vilja ha en liten mindre på ca ´40-50pers

Hej!

Jag plussade i måndags och väntar mitt andra barn. Jag är jättegärna med i en mindre fb-grupp! <3

Hur skriver man en fb-mailadress?
Svar på tråden Vi som har bf April 2019