• Sabo

Vi som har bf April 2019

Hejsan alla, hoppas att det är okej att jag hoppar in här...
    Plussade idag med första barnet, har lite panik och har själv räknat ut att det ska komma någon gång i april!:D

• Sabo
    malinsarbacken skrev 2018-08-21 12:50:56 följande:

Fick troligtvis ett MF idag i vecka 6+2. Blödning sen igår som tilltagit ordentligt nu med smärta i rygg och äggstockar. Fick ett VUL idag där de såg en begynnelse till graviditet åtminstone som var daterad til v 4+0 i sådant fall. Får förhoppningsvis det bekräftat om en vecka då jag ska tillbaka på VUL igen. Sen är det bara att försöka igen.. var enormt ledsen igår samt imorse men nu känns det mer som att om det var fel på embryot från början så finns det inget man kan göra :(

Shit, Beklagar verkligen!!! :( <3 
  • Sabo
    Tiffany skrev 2018-08-23 00:13:49 följande:

Finns de någon som är gravid med sitt första barn här ? och ni andra också.. Känner ni oro, kanske lite smått panik? 

Jag kan känna mig lite frånvarande i känslor , overklighetskänslor liksom .. är i tidig vecka.. 3-4 eller kanske 5-6 ska ringa barnmoskan imorgon! 

känner oro för framtiden om hur min ikropp t ex ska klara en graviditet osv 

Jag är gravid i vecka 6-7 med första barnet, så vet exakt hur du känner. att vara blivande ensamstående förälder hjälper inte direkt, haha!:P
Svar på tråden Vi som har bf April 2019