Vi som har bf April 2019
Hej! Plussade igår med BF enligt appen 4/4. Andra barnet, har en son som är 8 år. Dock hade jag ett MF för 2 månader sen, så oron finns där helt klart! Hoppas ni mår bra allihopa!
Hej! Plussade igår med BF enligt appen 4/4. Andra barnet, har en son som är 8 år. Dock hade jag ett MF för 2 månader sen, så oron finns där helt klart! Hoppas ni mår bra allihopa!
Nu är jag lite nojig över missfall, andra barnet. Är det okej om jag frågar hur ert missfall började eller kände ni något speciellt i kroppen?
Hej tjejer!
Hur är det med er, hur mår ni?
Jag har sjukt ömmande bröst och mår illa på kvällarna, annars mår jag bra, men jag börjar ana att detta inte kommer gå vägen, en konstig magkänsla jag har, men jag hoppas så klart att den är fel!
Hoppas allt är bra med er!
Hej! Här kommer en till med bf 1 april!
Vecka 6 (5+3), hoppas det går vägen :)
Någon mer än jag som har en FRUKTANSVÄRT svullen mage? Helt otroligt. Det är andra barnet och såhär såg jag ut i vecka 17 sist. Hoppas det lägger sig snart, för annars blir det svårt att dölja :)
Mitt illamående har nu nått oanade höjder, mår illa konstant, typ 1 timme om dagen som är ok.
Mår knappt i mig något att äta, fruktansvärt, så här var det inte alls när jag väntade min son för 8 år sedan.
Brösten ömmar något fruktansvärt och magen är väldigt uppsvälld.
Har idag ringt MVC och fick tid på onsdag.
Spännande.
Hoppas att det är bra med er alla!
Nu har jag varit på VUL och sett ett litet tickande hjärta, kändes skönt då jag har haft ganska ont sista veckan.
Lugnar lite i alla fall.
Nu är det bara att hålla tummarna att den lille stannar kvar!
Hur går det för er andra
Imorse när jag vaknade o gick på toan. Kom det blod på pappret. Någon av er som blött under grav? Är iv6 ungefär ..är så orolig för missfall