• isabellajella

2:a kur letrozol bim Augusti

Jag hänger gärna på, är dock lite före :) precis gjort min insemination idag och körde Letrozole mellan dag 5-9 (femte omgången men annars har jag tagit 3-7) har dock fått ungefär samma resultat men eftersom jag har låg äggreserv så ville dom se hur kroppen reagerade denna gång.. men två fina ägg hade jag på 18 och på 19mm dock känner jag inte att jag haft ägglossning än, vilket jag brukar känna tydligt, så får hoppas att jag får den inom några timmar var 30h sen jag tog ägglossningsprutan! 

• isabellajella

Jag är gravid!! men har varit inne och gjort två Hcg test och det är väldigt lågt och inte riktigt dubbleras som det ska. Så läkaren sa att det kunde vara ett missfall eller kanske ett utomkveds eller vad det heter, eller så är jag bara en som har otroligt lågt hcg, får veta mer på torsdag då jag ska in på ett nytt test! Dock kanske jag inte är så superposetiv, men man kan alltid hoppas! 

• isabellajella

Jag hade 56HCG på bim eller bim-1 men dom var ändå rätt positiva så länge det skulle dubbleras men sen fick jag 87HcG två dagar efter :( så bara en ökning på 55% och dom vill se minst en ökning på 66%... Jag får hålla tummarna för att det är inte utomkveds.. har bara ägglossat från en sida de senaste 8 månaderna, så den sidan vill man ju inte bli av med!

• isabellajella
    Ida3434 skrev 2018-08-13 20:37:36 följande:

Jag håller tummarna att det är en normal graviditet. Uppdaterar gärna när du får mer information. 

Har du några symtom? 

Min kropp tog hand om utomkvedet själv så jag slapp operation.

självklart gör jag det! 

Lite mensvärk till och från å lite illamående på kvällarna men vet inte in det är några symtom på graviditeten faktsikt då jag inte kände några symtom när jag var gravid med min son.. men vi får se vad som händer! håller tummarna och hoppas, kan inte göra så mycket mer :) 

• isabellajella
    Ida3434 skrev 2018-08-13 20:37:36 följande:

Jag håller tummarna att det är en normal graviditet. Uppdaterar gärna när du får mer information. 

Har du några symtom? 

Min kropp tog hand om utomkvedet själv så jag slapp operation.

tänkte uppdatera lite som jag lovade :) 

verkar vara en normal graviditet, dock höjde sig inte hcg som de ville en vecka efter heller, så behövde åka in för att kolla om det var utomkveds vilket det inte var.. så jag var där i måndags, då såg man hjärtat ticka, gulsäcken och emroyt i den storleken den ska vara på den dagen. Båda läkarna var rätt chockade faktiskt men väldigt positiva. så jag håller tummarna att detta håller i sig :):)

Svar på tråden 2:a kur letrozol bim Augusti