Inlägg från: Anonym (Prata) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Prata)

Göra slut pga detta??

Förmodligen har man ett mål med resan, är det märkligt?

Vill man bara vara med varandra spelar det ingen roll var man är och man kan ju lika gärna vara hemma?
    Vill man bara ligga på stranden eller sitta på hotellet och dricka spelar det heller inte så stor roll var man är.
    Vill man bara komma bort så har inte resmålet så stor betydelse...
    Har man däremot andra ideer så kan resmålet spela stor roll.

Men som andra säger, be honom hjälpa att hitta en lämplig resa som passar din budget. Diskutera vad ni har tänkt er med resan.

• Anonym (Prata)
    Anonym (..) skrev 2018-07-14 14:12:10 följande:
    Budgeten är ju redan satt, jag förutsätter att TS vill betala sin andel själv och utifrån det så har hon (de) en budget. TS är nog fullt medveten om hur en resa fungerar...

Jag tror som någon annan att han bara sade så, den som är intresserad av att resa ihop med någon involverar sig i planeringen mer.

Jag "fick" en utlandsresa i födelsedagspresent av mitt ex. Problemet var att han tyckte jag kunde få bestämma helt själv vart vi skulle, så jag försökte ju komma undan så billigt som möjligt. Han hatade hela resan och var skitsur över att jag valt fel resmål. Jag fick dessutom betala själv eftersom han tyckte att "boka du, det blir enklast. Väl på plats så ville han inte göra någonting alls, surade och tyckte att jag fick betala om jag tvunget skulle tvinga iväg honom på aktiviteter. Kul resa som fattig student, not. Han ville inte alls resa, han hade vara glömt fixa en present och ville dölja det.
    Vilken karaktär.
Svar på tråden Göra slut pga detta??