Inlägg från: Anonym (Tappat känslor och gnista) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tappat känslor och gnista)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Var otrogen för att jag inte var kär längre . Med barn i bilden så var det inte bara att lämna. Stannade tills de var större och tog ut skilsmässa.

Anonym (532) skrev 2018-07-12 20:48:37 följande:

Men du kunde berätta för din partner att du inte är kär längre och därför är med någon annan. Du måste inte lämna för det.

I de bästa av världar ja. Han skulle aldrig gå med på att jag hade en annan. Som tidigare skrev, jag borde gått tidigare. Han hade hemtjänst lite längre än han borde.
    Anonym (532) skrev 2018-07-12 21:15:17 följande:

Jag menade att du kunde ju berätta och göra det oavsett vad han tyckte om saken. Då går du iallafall inte bakom hans rygg.

Du läste inte vad jag skrev? Vi har barn ihop och han hade aldrig accepterat att jag hade någon annan. Jag stannade tills de blev större innan jag lämnade. Hade han fått veta att jag träffade andra hade han gjort slut medan de var små.
    Inga bekymmer skrev 2018-07-28 15:42:34 följande:

Varför lämnar du inte då?

Förmodligen av samma anledning som de flesta. Allt annat är bea i förhållandet, kanske finns barn med i bilden, gemensamma vänner, huslån osv. Att lämna kräver mycket mer än att stanna kvar och ha andra vid sidan av.
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?