Känner mig gravid
Min mens är väldigt oregelbunden. När jag inte går på p-piller så får jag typ mens varannan månad... Sist hade jag mens första veckan i juni. Där efter tog jag ägglossningstest kring midsommar och det visade positivt en hel vecka. Tyckte de va märkligt att det kunde hålla i sig så för jag tog clearblue med dubbel hormonindikator, antingen visar det hög fertilitet eller Max fertilitet. Max när man har ägglossning, men testen kom aldrig upp till Max nämligen utan bara till hög. Så jag antog att de va något fel på det eller att jag helt enkelt inte hade nån ägglossning?. Men jag vet inte... bara någon vecka efter jag tog testen så började jag få molande värk i magen. Tänkte att "nu kommer väl mensen snart", men det har vatt så sen dess, till o från. Om man ska gå efter regelbunden mens så skulle jag haft mens för ca 1 vecka sen. Men då den är oregelbunden vet jag liksom inte när jag ska ha mens? Och jag har inga andra symtom än "mensvärk", så jag vet inte om jag vågar testa??? Hur hade ni gjort?