• Djurvän03

Håller med/håller inte med

Tänkte vi kör en lite kul grej. Jag skriver ett påstående och personen under svarar antingen ?håller med? eller ?håller inte med? och skriver sedan ett nytt påstående som nästa ska svara på osv..tex ?jag gillar choklad? så ska nästa personen svara ?håller med? eller ?håller inte med?. Nu börjar vi.

Läsk är gott.

• Svar på tråden Håller med/håller inte med
  • Nandez

Håller med

Att ha hemlarm är bra?

Blond: Vet att det är så efter många års boende där

• kokosnötmjölk

Håller med. 

Det är tråkigt att vara ensam? 

Blond: Jag skulle nog påstå att det tar sin tid att få läkartid oavsett vart i vårat avlånga land en bor. Jag tillhör ju Västra Götalandsregionen och det är sinnessjuka köer för att få läkartid - det skickas flera patienter i månaden till privata sjukhus för att landstinget helt enkelt inte kan hålla vårdgarantin. Jag tycker att det är trist att det är sånt "kaos" i en av våra viktigaste delar av samhället  

• Nandez

Håller inte med

Det är gott med chips ibland?

Blond och kokos: När jag blev sjuk för ett år sen så gick det undan med op. och efterbehandlingar.

• Blond tjej

Håller med.

Man ska ha respekt för el?

Kokos sist jag hade att göra med ett sjukhus så blev jag bollad fram och tillbaka för dom ville inte ta hand om mig på Sabbatsbergs sjukhus så helt plötsligt var jag tillbaka där allt började och dom remitterade mig vidare en gång till Huddinge sjukhus.

Nandez det är nog olika köer beroende på vilken sjukdom man har 

• Nandez

Håller med

Tvätt som hängt ute doftar gott?

Blond: Så är det nog.

Svar på tråden Håller med/håller inte med