• Djurvän03

Håller med/håller inte med

Tänkte vi kör en lite kul grej. Jag skriver ett påstående och personen under svarar antingen ?håller med? eller ?håller inte med? och skriver sedan ett nytt påstående som nästa ska svara på osv..tex ?jag gillar choklad? så ska nästa personen svara ?håller med? eller ?håller inte med?. Nu börjar vi.

Läsk är gott.

• Svar på tråden Håller med/håller inte med
  • flygrl

Nja, jag har aldrig haft nån konfrontation med myror men vet ju dom kan ställa till det om dom tar sig in i hus t.ex. Finns ju myror som kan döda människor med men inte i Sverige som tur är.

Epa-traktorer borde ha tydligare markering bakåt än den där varningstriangeln så man fattar det är ett långsamgående fordon.

(@Nandez & RaYzLeR: Älgflugor är flugor från helvetet. 😮)

• flygrl
    Nandez skrev 2023-09-23 23:26:56 följande:

Håller med

Det är inget vidare med slukhål?

Nä, inget vidare med slukhål heller.

Epa-traktorer borde ha tydligare markering bakåt än den där varningstriangeln så man fattar det är ett långsamgående fordon.

• RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-09-23 23:27:14 följande:

Nja, jag har aldrig haft nån konfrontation med myror men vet ju dom kan ställa till det om dom tar sig in i hus t.ex. Finns ju myror som kan döda människor med men inte i Sverige som tur är.

Det räcker väl med triangeln för att fatta att det är ett långsamtgående fordon?

Jag brukar åka mopedbil med en kompis.

Vad har du?
Svar på tråden Håller med/håller inte med