• Humlan0

IVF ni som drack Aloe Vera + Fytoöstrogen och plussade, hur länge tog ni det och hur gick det sen?

Hej!

Jag har problem med tunn slemhinna och läste då att andra lyckats med hjälp av Fytoöstrogen och Aloe Vera. Jag valde därför att testa det denna gång och tog en hutt Aloe Vera morgon och kväll plus en kapsel Fytoöstrogen varje kväll. I och med att jag läst lite saker om att man inte bör ta Aloe Vera i samband med graviditet (starkt utrensande, höjer immunförsvaret bla) så vågade jag bara ta det fram till ÄP. När jag kom tillbaka två dagar senare på ET så var min slemhinna 9 mm, dvs nästan 2,5 mm tjockare än jag någonsin lyckats med tidigare, vilken lycka! Lyckan blev total när jag dessutom plussade, men det vändes snabbt till förtvivlan när jag fick ett tidigt missfall i v 5-6.

Min fråga till er är, hur länge tog ni Aloe Vera/Fytoöstrogen, och gick graviditeten bra?

• Svar på tråden IVF ni som drack Aloe Vera + Fytoöstrogen och plussade, hur länge tog ni det och hur gick det sen?
  • Humlan0
    Humlan0 skrev 2018-07-08 07:21:15 följande:

Ingen? ????

Oj emojis blev visst en massa ???? Måste säga att det var tänkt att vara en ledsen emoji för det ser så otrevligt ut nu :)
  • Humlan0
    Humlan0 skrev 2018-07-08 07:21:15 följande:

Ingen? ????

Oj emojis blev visst en massa ???? Måste säga att det var tänkt att vara en ledsen emoji för det ser så otrevligt ut nu :)
Svar på tråden IVF ni som drack Aloe Vera + Fytoöstrogen och plussade, hur länge tog ni det och hur gick det sen?