Inlägg från: MissQ |Visa alla inlägg
  • MissQ

BF mars 2019 - stannar på FL

Är i vecka 8+5. Haft två missfall senaste året med en massa utdraget strul; mellanblödningar och molvärk. Vi hoppas på detta tredje försök nu. Har gjort två VUL, ett 6+4 och ett igår. Båda gångerna slog ett hjärta, så det är ju en start. Det är en pina det här, att vänta. Har fått de flesta symtom: mår extremt illa, mycket magsmärtor (det är därför jag gjort två VUL), är uppblåst, dålig mage, kissar jämt, ömma bröst, yr och drömmer/sover oroligt. Har tydligen en 3 cm stor gulkroppscysta också, även om den blivit mindre mellan dessa två VUL. Har ett barn sedan tidigare.

• MissQ
    mape92 skrev 2018-08-02 19:41:59 följande:

Ja vi har tid 28/8. Blev jätterädd idag på EM då jag började blöda. FIck panik och åkte hem från jobbet och ringde 1177. Fick ju såklart ingen hjälp därifrån och efter det har jag störtgrinat och sovit i ca 3,5 timme. Är helt slut. Nu har det inte kommit nått mer blod. Håller tummarna för att lillen är okej där inne. Vill helat av allt ha ett val för att se att allt är okej.

Ring gyn och säg att du blöder (mycket). Säg att du inte kunnat jobba och att du oroar dig extremt mycket. Man ska inte vara för försiktig när man ringer dem.
Svar på tråden BF mars 2019 - stannar på FL