BF mars 2019 - stannar på FL
Hej allihopa! Hoppar gärn in här med... är gravid i v. 8 + 0 o bebis är beräknad i början av mars 2019.
Hur har det gått för alla er?? Så intressant att läsa om andra som ska ha bebis ungefär samtidigt!
Hej allihopa! Hoppar gärn in här med... är gravid i v. 8 + 0 o bebis är beräknad i början av mars 2019.
Hur har det gått för alla er?? Så intressant att läsa om andra som ska ha bebis ungefär samtidigt!
Jag är gravid i vecka 8+1 så vi är väldigt nära :) jag har mått skit i två veckor men har sen slutet av förra veckan börjat ordna upp sig. Kräks inte längre men mår lite illa nästan hela tiden. Äter Lergigan comp som hjälper en del. Vi var på tidigt privat ul i veckan och fick se den lilla där inne och höra hjärtat slå. Nu känns allt mycket verkligare och vi har börjat berätta. Känns fortfarande konstigt och jag har svårt att förstå att det här konstiga måendet ska mynna ut i en bebis :) hur mår du?
Ja det är vår första, så är såklart extra pirrigt :) är det er första? Så skönt att vi får må bättre nu. Det känns lite roligare då!