Inlägg från: Ninnis01 |Visa alla inlägg
  • Ninnis01

BF mars 2019 - stannar på FL

Plussade igår 13/7

Bf 27/3

Får se om vi går hela vägen.

Ensamstådne någon mer?

• Ninnis01
    Janesan skrev 2018-07-16 16:28:28 följande:

Hej! Idag var jag på ett tidigt vul.

Blev flyttad fyra dagar bakåt. Men de kunde konstatera att jag var gravid. De såg hinnsäcken och gulesäcken och någon litet litet liggande i hinnsäcken. Så vi ska tillbaka om två veckor för att konstatera att hjärtat slår. Nu var det förtidigt att se.

Men att man är gravid är ett faktum

Hej

Vad fint att se något.

Vilken vecka är du i nu?
  • Ninnis01

Idag V6( 5+6) såg jag med ett tidigt vul den lille med tickande hjärta ???? så nervös inför kommamde veckorna.

Illamående från helvete, svårt att dölja på jobbet..

• Ninnis01
    SVTMinmageochjag skrev 2018-08-14 11:27:52 följande:

Hej!

Hoppas det är okej att jag hoppar in här. Jag heter Malin Linneroth och jobbar på SVT i Göteborg. Vi planerar nu för starten av en ny programserie som ska börja sändas i höst - "Min mage och jag". Där vill vi följa ett antal kvinnor som alla väntar sitt första barn och som delar med sig av sina tankar, känslor och händelser på vägen mot bebis och den nya rollen som förälder. Detta stora som rymmer så många känslor och tankar - inte nog med den där mixen av lycka och oro, man ska också fundera över allt det fysiska som händer och saker som ska ordnas och vem man vill vara som förälder! 

"Min mage och jag" söker nu dig som är gravid med ditt första barn och som vill dokumentera och dela med dig av din graviditet. Tanken är att du ska filma dig själv med mobilkamera under hela graviditeten och att detta klipps ihop till program på SVTPlay som följer vecka för vecka. Vi söker främst dig som nu i augusti 2018 är i graviditetsvecka 8-12.

Kanske nån här är sugen!? 
    Ansökningsformuläret hittar du på svtidevelopers2.wufoo.com/forms/z7moody0ded1fl/
    För frågor - tveka inte att höra av dig på minmageochjag@svt.se

Allt gott! / Malin (som f ö känner igen det mesta av tankar och känslor i den här tråden )
    Där står på hemsidan man ska ha blivit gravid mellan sveriges första vm match och midsommar?
Svar på tråden BF mars 2019 - stannar på FL