BF mars 2019 - stannar på FL
Hoppar jag oxå in :)
Är 36 och gravid med vårat första barn BF 7 mars-19, efter IVF. Hade två missfall 2017 och innan det har vi försökt i flera år utan resultat.
Bor i Göteborg. Ska bli roligt att följas åt <3
Hoppar jag oxå in :)
Är 36 och gravid med vårat första barn BF 7 mars-19, efter IVF. Hade två missfall 2017 och innan det har vi försökt i flera år utan resultat.
Bor i Göteborg. Ska bli roligt att följas åt <3
Grattis till plusset! :) har också BF 7 mars :) andra barnet.
Vilken resa du har gjort! Bra kämpat, äntligen har du plusset o hoppas pyret vill stanna.
någon i tråden som är ifrån Göteborg? jag har ju gjort ivf och ska eg inte skriva in mig på mvc förrän efter första ultraljudet på IVF kliniken. det görs i regel vecka 7+. men nu är det semesterstängt när jag är i den veckan o öppnar inte förrän augusti och jag har fått ultraljud när jag är i 9+4. Därför tyckte kliniken jag skulle skriva in mig på MVC innan jag gjort ultraljudet. De tyckte jag skulle ringa med en gång, vilket jag inte gjort än.....
Därför undrar jag, hur har ni tänkt och tänker när det kommer till att välja mvc? tar ni den närmsta? eller en med bra betyg? kanske privat? kollat lite på barnmorskegruppen som verkar vara både privat och statligt finansierad.
Någon som har ngn bra att rekommendera i GBG?