BF mars 2019 - stannar på FL
God morgon och grattis till alla plus!
Jag plussade själv idag, vårt andra... Helt i chock och svårt att förstå. Längtan efter en till har funnits där sen vi fick vår son för 5 år sedan. Så vi har försökt till och ifrån i alla fall de senaste 4 åren. Har oregelbunden mens och pcos vilket gör det svårare för oss. Men båda gångerna har vi lyckats utan hjälp av sjukvården även om det tagit flera år. Första gången vägde jag för mycket så kunde inte få hjälpen, denna gången har jag inte varit redo för att få hjälpen.
Är i vecka 5 (4+2) vilket blir bf i mitten av mars. ????
När det gäller symtom så är det bara ömma bröst vilket jag även i vanliga fall har från ägglossning till mensen kommer. Dessutom känner jag att det stretchar lite i nedre delen av magen. Åhhh, ska bli så spännande!
Ni som har barn sen innan, hur tänker ni kring att berätta det för syskon? När? Hur?
Min som sa bara för någon dag sedan att jag har en bebis i magen, att det är en flicka och att han ska kalla henne för Nora. Kan barn känna på sig det? Eller är det bara en tillfällighet då hans Kindergartenlärare är gravid?! Tidigare haft han bara pratat om att han vill ha ett syskon men inte att jag skulle ha en bebis i magen... Roligt sammanträffande i alla fall!