BF mars 2019 - stannar på FL
Hej på er!
De trådar jag hittat hittills verkar ha fortsatt på FB så tänkte att jag skapar en tråd för oss som har BF i mars och som stannar här på FL för fortsatt kontakt :)
Är idag v 5 (4+4), tredje försöket med andra barnet, dem två tidigare försöken slutade i mf mars och maj så håller tummarna för att detta pyret stannar :) vul inbokat 18/7 kommer då vara i vecka 7 (6+5).
Mina symtom är molvärk och illamående till och från, ömma bröstgårdar och blir illamående om jag inte äter såfort jag känner minsta hunger. Med sonen som idag är 3 hade jag noll symtom, förutom trötthet. Heller aldrig känt något vid de två mf jag fick så dessa symtom är helt nya :)
Det var lite om mig, hoppas vi kan följas åt och hålla liv i tråden :) Kram på er! <3
Grattis till plusset!
Har nu äntligen plussat igen efter 1,5 års väntan för att se om kroppen funkar efter mitt utomhavandeskap jag fick i februari förra året. De var då tvungna att plocka min vänstra äggledare :(
Innan dess hade jag 2 MF 2016 och 2 MF 2015.
Nu håller jag tummarna att detta går vägen! Är idag på 4+4 och har fått tid för VUL 23/7 och hoppas jag äntligen får positiva besked!