Förhindra umgänge
Väldigt lång historia kort!
Mitt ex o jag har ett barn ihop under 1 år.
Från första stund inte tagit något och då menar jag inget ansvar alls utan la ALLT på mig. Jag kunde inte lämna bebisen till honom alls för då kunde de hända bajs blöja eller hungrig och inget av de ville han göra! Absolut inget! Han kunde ej ha bebis ens om jag var sjuk! Mannen har stora alkohol problem, smyg druckit på toaletten garaget, haft fest när bebis sovit. Kör bil full. Han har två barn sedan tidigare o dom hatar honom. Enligt dom har pappan hotat att slå dom å även misshandlat dom psykiskt i många år. Även misshandlat mamman framför barnen. Han drack jämt inför barnen både stora o äldre. Misshandlat många kvinnor och suttit i fängelse för de 2 gånger. Sista gången för bara några år sedan. Han har misshandlat sitt förra ex barn oxå. Han skriker o gapar könsord hela tiden. Blir hotfull när han blir arg. Tål inte att man säger emot. Han fick ha barnet ensam en gång å då drack han. Han vet inte vad hygien är på barnet heller. Nu har han inte träffat barnet på 1 månad. Kort sagt. Nu stämmer han mig för umgänge. Jag vill inte att han ska ha något umgänge med barnet då jag anser han klart olämplig! Vad händer Nu? Orolig.