Porrtittande och bekräftelse
Hej!
Min pojkvän sedan drygt ett år har alltid tittat på porr. Dock har vi gjort det tillsammans eller så har han så att säga skött det ?snyggt?. Nu har det här eskalerat på ett sånt sätt att jag känner mig helt oattraktiv. För att ta några exempel kan det gå en vecka utan att vi har sex då han är helt ointresserad, när jag sedan är där (vi bor inte tsm) och ska gå in i duschen startar han helt ogenerat en porrfilm. Han kan även ha sex med mig medan han tittar på porren istället för mig trots att jag verkligen försöker ändra hans fokus. Hade det så att säga varit gjort på ett ?mer normalt? sätt i mina ögon och inte inverkat på vårt sexliv och närhet så hade det väl varit ok, men nu känns det nästan som om jag är i vägen för hans porr-runkande. Kanske låter löjligt men det inverkar massor på mitt redan dåliga självförtroende och känns som om jag möjligtvis är den tråkiga vardagen medan han ?roar? sig framför porren. Ena sekunden tycker jag själv att jag är löjlig, men i nästa känner jag mig totalt värdelös och vill göra slut... Nån som kan försöka reda ut mina virriga tankar?