Porrtittande och bekräftelse
Känner tyvärr igen mig i din sambos betéende. Jag har också tittat på porr sedan ungdomen för att få ut mina behov. Ibland också för att dämpa ångest samt att man känner sig mer tillfreds efter. Dock kan det bli ett problem när man sen får en relation. Kan vara svårt att då släppa det bet?endet. Min sambo har berättat att när vi var i början av vårt förhållande så hade jag svårt att släppa att titta på det. Smygtittade till slut så min sambo inte skulle märka nåt för jag visste hon inte tyckte om det. Fastän vi hade haft en diskution om det så kunde jag inte sluta. Detta gjorde att hon blev ledsen på mig & jag tappade lusten att ha sex lika ofta med min sambo. Fick ut mina behov på annat håll, så att säga. Det märkte min sambo, vilket inte gjorde situationen bättre. Dock har jag aldrig kollat medans vi haft sex. Det skulle inte kännas bra & inte schysst mot min partner. Visst om man kommer överens att man ska se tillsammans, men det ska ju inte ta över uppmärksamheten för varandra.
Idag tittar jag aldrig på dessa filmer/klipp, fastän det är lättillgängligt. Har tröttnat + att jag kommit till insikt att det förstör mer än det gör nytta. Dessutom vill jag inte gynna den branschen som är väldigt smutsig & där man utnyttjar trasiga människor för pengar.
Hoppas din sambo kommer underfund med det tids nog med!