Inlägg från: Anonym (Aldrig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aldrig)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Anonym (K.K) skrev 2018-07-01 05:25:01 följande:

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Till TS: Brukar du avsluta din fru genom en snabb pull för att göra henne nöjd så du kan sova ifred?
  • Anonym (Aldrig)
    Studentpappa skrev 2018-07-01 16:16:14 följande:

Hon brukar isf vilja bli påsatt, inga problem även om jag är trött. Jobbigare saker kan jag tänka mig...

Är du TS?
  • Anonym (Aldrig)
    Studentpappa skrev 2018-07-01 16:22:36 följande:

Nä jag tog mig friheten att svara ändå, är du en torrboll?

Ursäkta?

Jag ställde en fråga till TS och du blev kränkt för att jag frågade om du var TS. Trevlig ton du har.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (K.K) skrev 2018-07-01 16:22:13 följande:

Ibland avslutar jag henne snabbt bara för att det är lite kul när hon kanske vill att det ska ta lite längre tid. Liksom forcerar fram en orgasm på henne.

Ibland om jag är kåt och hon lite trött så brukar hon kunna avsluta mig med en snabb handtralla, därav frågan om fler tjejer brukar göra så.

Tack för svar! Ni verkar ha ett härligt sexliv
  • Anonym (Aldrig)
    Sharper skrev 2018-07-20 09:56:42 följande:
    I regel suger jag av min man varje kväll. Ibland knullar vi också, ibland inte. Men oftast blir det en avsugning (mest för att vi går upp 04 på vardagar och inte orkar mer på kvällarna). För mig är det en mysgrej dom flesta gånger. Han slappnar dessutom av och sover i regel bättre än om han inte fått en ;)

Vad gör din man för dig då?
  • Anonym (Aldrig)
    Sharper skrev 2019-02-02 21:26:25 följande:

Sexuellt ger jag mer än vad jag får men det är inget jag ser som npgot negativt. För det är inte alla gånger som det handlar om en sexuell handling utan att det är mysigt så att säga.

Låter ensidigt och trist men visst så länge du är nöjd så...

Själv hade jag inte känt mig tillfredställd av att leva som du.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-19 20:08:21 följande:

Fanns inget alternativ som passade.

- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.

Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.

Håller med om att det är jävligt konstigt med sådana här trådar. Som om det vore en självklarhet att män behöver tömmas av sin kvinna lite då och då. Varför kan de inte runka? Är de handikappade?

Och varför i hela friden är det i så fall inte en självklarhet att utan att förvänta sig något tillbaka ge sin kvinna orgasm lite då och då? Det sker ju aldrig.
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland