Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Hon brukar isf vilja bli påsatt, inga problem även om jag är trött. Jobbigare saker kan jag tänka mig...
Nä jag tog mig friheten att svara ändå, är du en torrboll?
Ibland avslutar jag henne snabbt bara för att det är lite kul när hon kanske vill att det ska ta lite längre tid. Liksom forcerar fram en orgasm på henne.
Ibland om jag är kåt och hon lite trött så brukar hon kunna avsluta mig med en snabb handtralla, därav frågan om fler tjejer brukar göra så.
Sexuellt ger jag mer än vad jag får men det är inget jag ser som npgot negativt. För det är inte alla gånger som det handlar om en sexuell handling utan att det är mysigt så att säga.
Fanns inget alternativ som passade.
- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.
Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.