Inlägg från: Nyfiken86 |Visa alla inlägg
  • Nyfiken86

Bild på kön v.33!

Hejsan!

Jag bad om en bild på könet idag när jag va på TUL, vad tror ni??

• Svar på tråden Bild på kön v.33!
  • Nyfiken86

Ja de tror jag oxå.. men vad e de vita som sticker ut? Är det så långt mellanrum mellan blygläpparna?

• Nyfiken86

Först när jag kollade på bilden trodde jag den vita ?stenen? va pungen o så snoppen som sticker ut.. men ni är säkra på att de är två blygläppar?

• Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 15:12:14 följande:

Alltså ts jag vet inte vad du vill få fram. Bilden är tagen underifrån som en pottbild. Man ser höger lår högst upp i bild.- Mellan dom ser man vad jag tycker är blygdläppar som två prinskorvar. Sen underts i bild det du zoomar in är vänster lår.

Ja vi ser ju bilden på olika sätt, jag förstår inte hur du menar o du förstår inte hur jag menar ????
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 15:12:14 följande:

Alltså ts jag vet inte vad du vill få fram. Bilden är tagen underifrån som en pottbild. Man ser höger lår högst upp i bild.- Mellan dom ser man vad jag tycker är blygdläppar som två prinskorvar. Sen underts i bild det du zoomar in är vänster lår.

Ja vi ser ju bilden på olika sätt, jag förstår inte hur du menar o du förstår inte hur jag menar ????
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 15:36:48 följande:

Fast det är fortfarande en pottbild. Två lår och kön mellan dom. Alltså en flicka. Man tar alltid bild underifrån om man ska kolla kön. Kanske inte alltid men det är helt klart det bästa sättet. 

Fast de finns ju inget sträck imellan prinskorvarna.. o ena blygdläppen ser ju ut som en hängande snopp isf. Haha
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 16:09:47 följande:

Nej jag ser ingen snopp. Och ja dom är svullna vilket är helt normalt. 

Okej, vi får se vad som kommer ut ????????
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 16:14:09 följande:

En flicka=)

Tycker ändå de ser märkligt ut att de inte sitter ihop med kroppen, o vad e hålen i låren??

Du verkar ju vara expert på ultraljudbildee
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-29 16:34:41 följande:

Absolut ingen expert men efter 5 barn har man varit på några ul om man säger så. 

Okej!
  • Nyfiken86

Jag vet inte, de kan inte vara rumpan? Jag ville inte veta könet så BM kollade inte, sen bad jag om en bild på könet för att ta hem o gissa.. men de va nästan så hon inte ville ge mig de för att jag inte ville veta, så frågan e om hon gjort en lurbild, hon tog kortet väldigt fort o stängde av.. Haha

• Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-30 18:57:10 följande:

Alltså jag får lite känslan av att du inte vill att det aka vara en flicka. Du griper efter halmstrån och vrider och vänder på det för att få det till en pojke. Det är så jag uppfattar det. Men nej det är en flicka på denna bild. Sen kan det komma ut en pojke såklart då jag inte är en bm men här ser det väldigt mycket ut som en flicka.

Jag vill hemskt gärna ha en flicka, men för att vara säker måste man ju vända o vrida lite.. haha

Men jag tackar för dina svar o hoppas på tjej nu!
  • Nyfiken86

Här är ultraljudsbilder på hela bebisen i tidigare veckor om du är intresserad.. haha
  • Nyfiken86

Här är ultraljudsbilder på hela bebisen i tidigare veckor om du är intresserad.. haha
  • Nyfiken86
    viseversa skrev 2018-06-30 20:24:32 följande:

Ja för denna bild visar en flicka vilket 95% av alla i tråden sagt också. Sen kan det som sagt komma ut en pojke. Du får veta om några veckor ändå.

Ja de ska bli jättekul o se om du har rätt eller många andra som gissat pojke på mina andra ultraljudsbilder med skallteorin o mage.. klart man blir fundersam.. jag vill ha båda könen likamycke så de spelar absolut ingen roll!

Spänningen e olidlig
  • Nyfiken86
    Iowhannah skrev 2018-06-30 22:30:51 följande:

Men både skallteorin och hur magen ser ut är just bara teorier (hade alla såna saker stämt så hade min son haft snippa). En UL-bild är en faktisk bild av det faktiska fostret, din bild visar tydligt två blygdläppar.

Varför bad du om en bild när du inte ville veta?

För roligt helt enkelt, de e ju som julafton o sitta o titta i alla vinklar o vrår utan att veta till 100%, spännande.. Innan trodde jag pojke, nu när du verkar så säker tror jag oxå tjej ????

Som sagt.. tack för hjälpen!
Svar på tråden Bild på kön v.33!