• MindyMi

PGD gender selection

Hej på er alla.

(Glad mormor) du är verkligen fin som stöttar din dotter och verkligen ledsamt hon fått höra negativa kommentarer till hennes känslor och dröm. Vi har alla rätt till våra liv och hur vi vill forma det. Bra hon kommit igång trots allt.

Jag delar hennes tankar och finns här om hon vill. Vi ska också titta närmare på alternativ och tycker det är skönt det finns andra som delar våra känslor.

Bra med länken Sara63, fint det finns kontor i sthlm. Chansa ska man göra i livet.

Håller tummarna för er alla..

• MindyMi

Hej

Ja det är verkligen kul med en färsk tråd och min sambo och jag vi hoppas också få lite mer info om hur andra gått tillväga och hur de känt.

Vi bor i Örebro och har två söner 2 år resp lilla är 6 månader. En dröm om en dotter har vi båda och ett tredje barn blir nog vårt sist.

Vi är också i info-stadiet, kollat och följt trådar ett bra tag och läst på de olika klinikernas hemsidor resp följt bloggar. Roligast vore ha kontakt med andra som också tänker som vi.

Kul höra att de finns de som fått positivt bemötande av sin omgivning :) Våra tankar går till början av nästa år.

• MindyMi

Hej Anonym (Tre söner) som Fröken Carlsson skriver så är vi flera som delar intresset och tankarna. Jag är också i samma ålder som du och önskar så få komma igång till sommaren. Man vill gärna dela sina tankar kring allt och man har verkligen massor med funderingar. Du får gärna bolla med mig också om du vill. Mvh MindyMi

• MindyMi

Härligt med grupp på fb. Jag är också jätte intresserad att vara med. Finnas, stötta varandra och dela med sig av erfarenheter.

Håller med om att det är svårt beskriva längtan för andra så de förstår. Det är verkligen en längtan som känns i hela hjärtat.

Svar på tråden PGD gender selection