Göra slut eller konvertera
För helvete... Vakna upp innan det är för sent. Lämna honom och hitta en svensk man, eller åtminstone en som inte är muslim! Det är ju fruktansvärt hur du ens kan överväga att göra så här mot både dig själv, eventuellt barn och din familj. Du ska INTE konvertera och du ska INTE "mötas på mitten" och acceptera att ert barn uppfostras muslimskt. Tycker du det är okej att omskära barn? Att tvinga barn in i en religion? Att förbjuda dem att äta viss mat på grund av religion? Att tvinga dem klä sig på ett visst sätt för att passa religionen och familjen? Att barns ka lära sig dyrka en pedofil och mördare? Att förtrycka och hämma flickor? Att flickor och kvinnor i stort sett ska tillhöra en man och hela familjens stolthet grundas på henne? Att män och kvinnor är olika värda och segregerad? Att tvinga andra att leva efter en religion de inte håller med om eller vill leva efter? Och då har vi inte ens gått in på de mest fruktansvärda saker som kan hända, och händer varje dag, inom islam. Hur kan man vilja beblanda sig med en sådan religion överhuvudtaget, särskilt som man inte själv är troende? Du måste vara otroligt naiv och hjärntvättad. Jag tycker synd om både dig, eventuella barn och din familj. Hade du varit min dotter hade jag gråtit blod över att inte lyckats bättre med uppfostran än så. Gör dina framtida barn en tjänst och dumpa killen och hitta en ny - som inte är muslim och inte kommer från en muslimsk familj.