Ni gör mig så jävla äcklad!
Jag läste ett reportage om prostituerade i Indien. De lever i ett helvete men deras mål är inte heller att förbjuda prostitution utan tvärtom, men inte för att de gillar det de gör utan för att de inte kan försörja sig på något annat sätt och för att deras barn blir stigmatiserade. De skulle hellre försörja sig på ett annat sätt men eftersom det inte går vill de att deras liv som prostituerade blir så drägligt som möjligt och det blir det om det är lagligt.
Det vill säga. Amnesty mfl är inte för legalisering av prostitution för att det är det bästa - det bästa är om kvinnorna kan få försörjning på annat sätt - utan för att dessa kvinnor är tvungna att mot sin vilja prostituera sig och då vill ha det drägligt. Det de gör lider de av oavsett, men bättre ha ett helvete i en ren och trygg miljö än ett helvete i en slum där folk spottar på dig. Förstår du skillnaden?!
Det finns för mycket forskning som har en agenda och som då är att förbjuda prostitution.
Dock är en sak säger, kvinnor far illa av ett system ni vill ha.
Och då ställer man sig frågan "Vill ni kvinnorna som prostituera sig så illa", menar detta med förbud har man testat i snart 20 år och vad har vi presterat egentligen?
Svaret är ingenting, utan bara en lång rad av kvinnor som far illa då man gett handeln till kriminella nätverk.
Min slutsats på området och sedan länge, och det är att kvinnorna bryr man sig inte ett jävla skit om, inte ett jävla skit.
Vilket är tragiskt faktiskt, men så är det med moral, då drar man sig inte för att kliva över par lik för upprätthålla den.