Mella-Bella skrev 2018-06-26 15:27:15 följande:
Jag vet inte varför, men jag tycker också attvdet verkar som att det är en vanlig önskan. Klart att dwt finns de som inte är lika tilltalade av det, men då tänker jag att om det är ett krav för dig, att inte vilja resa, så minskar också ditt urval/chanser att hitta någon. Så om du kan hitta ett sätt att kompromissa om det ifall det blir aktuellt, så vore det bra, istället för att utesluta
tjejen.Om det är möjligt då, är du svårt flygrädd tex. och tjejen inte kan leva ett liv utan resor då blir det ju .svårt, iiallafall om hon måste ha partnern med på resorna.
Ja det låter onekligen smidigt och miljövänligt :)
Om jag träffar rätt tjej som jag blir förälskad i så kan jag nog gå genom eld och vatten för henne. Men annars så är jag lite av en fegis när det gäller att flyga av olika orsaker...
Jo urvalet minskar dessvärre... De tjejer som skriver att resa är något av det roligaste som finns, dem tror jag inte passar mig. Men om hon skriver att hon tycker om att resa och inte lyfter fram det i texten så mycket så kanske hon trots allt inte är helt restokig. Då kan jag tänka mig att skriva.
Det är ett problem med dejtingprofiler tycker jag, de flesta jag läser är inte så personliga utan känns i många fall för perfekta och ointressanta. Det är som man inte vågar skriva om t ex sina fobier som flygrädsla, eller om man har andra mindre bra sidor. Jag gör heller inte det för jag tror att tjejer ryggar tillbaks då.