Gå till rätten för underhåll
Usch så jobbigt. Lider med dig.
Ang. FK. Gjorde inlogg här idag just för att skriva av mig, kanske få råd ang. just dem o uh. Det verkar inte vara så att man bara kan blanda in FK o så poff får man uh. Jag ansökte i somras då dottern varit hos mig 3 mån o hon tänkte fortsätta m det. Pappan motstrider det. Jag var tvungen att låmna in tre personers uppgifter som kunde intyga att hon varit hos mig, jag hade kompletta datum o tider nedskrivna på var hon varit när. Pappan fortsätter motstrida trots att jag är den som säger sanningen o har lovat FK att mina uppgifter stämmer på heder o samvete. Nu ska jag vänta 2 v. på ny info fr FK, o jag har tyvärr en bad feeling, att de kommer gå på hans linje. Jag är sann o ärlig o verkar förlora på det. Han är som alltid äcklig, vidrig, lögnaktig, hämndlysten o klarar inte att ?förlora? (hur det nu är att förlora att betala för sitt barn). Han har sedan april haft hennes barnbidrag, trots att hon inte bott växelvist som tidigare på 6 mån. Jag tycker jag har varit grymt schysst som ej ansökt om det o dessutom väntade ut 3 mån innan jag ansökte om uh (vilket gör att jag 2 mån inte är berättigad pga. man ej räknar retroaktivt mer än 1 mån).
Så FK har jag inte mkt till övers för. Dömer de till hans fördel står jag utan hans hjälp. De är verkligen ingen hjälp känns det som.