• klyban

Gå ner i vikt trots anabola?

Anonym (Anonoym) skrev 2018-06-25 21:37:20 följande:
    Är det möjligt att gå ner i vikt om man inte äter någon mat eller tränar och samtidigt använder anabola varje dag?

En väldigt udda fråga, kan du ge oss lite mer så vi förstår vad det handlar om?
    Om man inte äter så går man ned i vikt, och tränar man på detta så går man ned i vikt, man behöver inga anabolas för gå ned i vikt om man inte äter och tränar en hel del.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Anonoym) skrev 2018-06-25 21:52:32 följande:
    en person jag känner går på anabola varje dag men är ändå jättesmal han äter knappt något eller tränar. Menar att av anabola blir man ju jättestor fort pga hormonerna borde man inte bli stor även om man "bantar" samtidigt?

Är inte så insatt i anabola, men man brukar använda andra substanser för viktnedgång och inte anabola i vad jag vet.
    Vill du ha svår på en sådan här fråga, så är det bara flashback som kanske kommer lyckas.
    Dock har jag aldrig hört detta, kanske om man har någon hormonell sjukdom som ger en ökad kroppsvikt.
    Och att anabola ska balansera upp detta och att man naturligt går ned i vikt.
    Allt detta är bara vilda teorier, då jag inte kan detta område.

Men kanske det finns någon här som kan mer och även vet mer.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Anonoym) skrev 2018-06-25 22:20:06 följande:
    Alltså han använder ju anabola för att gå upp i vikt inte i bantnings syfte. Han bantar inte men äter knappt något av andra anledningar

Okey, jag läste ner i TS.
    Man bör nog träna för bygga muskler och växa, men inte äta samtidigt är knepigt.

hur många meter var det?
Svar på tråden Gå ner i vikt trots anabola?