Pentra skrev 2018-06-26 12:48:42 följande:
Sedan när blev det dålig stil att svara i en tråd och hålla sig till ämnet?! Du, hade inte någon startat denna tråd och tagit upp ämnet så hade jag inte skrivit oh berättat. Jag höll mig till ämnet och DU tycker att JAG skall skämmas?! Och det för att jag berättar min sanning gällande vad som drabbat MIG?! ... Och, jag är faktiskt en utav dem som dessutom blev knipsad utan bedöving! Så jag vet, ta mig f-n, hur det känns! ... Sluta att trycka ner dina medsystrar och sluta med att undanhålla sanningen! Förringa inte klara fakta! Vakna upp och hjälp ist till så att de tjejer/kvinnor, som behöver, får bedövning, så att de vågar att ta cellprov! ... Den som borde skämmas är DU! ... Hälsningar, Pentra
Det var inte det du skrev. Du skrev DET gör så ont att MAN kan gå i taket för mindre. Som om det gällde alla. Det är redan ett jättestort problem att kvinnor inte går dit för att de tror att det är jätteobehagligt och farligt. Jag håller fast vid att det är oansvarigt att skriva som du gjorde i en sån här tråd. Det är din upplevelse och det beklagar jag men det är som tur var inte normalfallet eller ?klara fakta? för alla.
Trycka ner medsystrar. Vilket skitprat. Sluta skrämma upp dina medsystrar i onödan om vi ska prata så dumt.