• Spaceman

Varför vill så många vara i en relation?

Skulle också gärna ville ha en särborelation. Jag hade det för ett halvår sedan och jag har nog aldrig varit lyckligare. Så nu hatar jag att vara singel, trots att jag "trivdes" med det i de första 20 åren av mitt vuxna liv.

• Spaceman
    Anonym (?) skrev 2018-06-24 10:11:46 följande:

Varför hatar du att vara singel?

Jag saknar nog mest det jag hade, ska jag vara ärlig så var det jävligt najs att ha sex. Det tyckte hon också. Gillade även att vara ett stöd åt henne. Men tyvärr så höll inte förhållandet.

Har vissa funderingar på att skaffa en KK eller börja ragga brudar för att få till ett och annat ONS.

Ja ja, det finns många kvinnor där ute man måste bara våga ge sig ut.
  • Spaceman
    Anonym (Fniss) skrev 2018-06-24 11:59:41 följande:

Haha, vad grejen är? Jo det finns något som heter förälskelse, du kan ju börja forska i det och sedan romantisk kärlek och den vänskap man kan få med någon man inlett först förälskelse och sedan djup kärlek med och sedan delat livet med.

Men har man tex asperger så förstår man nog inte det även om man försöker sätta sig in i det.

Det förstår vi visst. Vi måste bara lära oss det på ett annat sätt. Vi måste liksom plugga in det som det vore ett främmande språk. NT-människor lär sig det naturligt.
Svar på tråden Varför vill så många vara i en relation?