Inlägg från: Anonym (nope!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nope!)

Gift par - öppen relation

Ja, det var ju då på tiden, att du också gör det, om ni nu trivs med det! Jag är pendlare med tåg dagligen, och ser ofta flirtar kollegor emellan, som smyger ut och pussas i rulltrappan, och håller i hand en liten bit.

Eller från tåget, och ser när de skils med en puss, och går var sin väg! Men det är bara som observationer, som jag kanske inbillar mig?

Är själv en svartsjuk jävel, och har misstänkt min partner, för att vänstra, genom alla år. Nu är vi dock äldre, och jag har lugnat mig som fan. Har slutat att kommentera. Vi lever i ett helt öppet förhållande, där vi aldrig ifrågasätter, vad den andra har för sig. Vi är trygga med det, och av praktiska skäl, har jag gett upp, med insikten om att man ju "inte kan äga någon". MEN jag älskar min partner så pass, att jag inte vill riskera vårt förhållande, så därför håller jag käften. Hen, har inget som helst kontrollbehov, och jag har släppt mitt. Telefonerna är låsta med koder, och jag bryr mig inte vad som surfas på nätet.

Det tog dock lång tid att komma till den insikten! Vill du prompt hitta någon, så fråga din partner om råd? Hon lär ju tydligen veta?

Men NEJ, innerst inne vill jag inte, och har heller aldrig gjort det, har aldrig ens varit sugen. Det finns så mycket annat i en relation, än sex. Det har vi, ganska ofta ändå, och det räcker för mig.Tomte

• Anonym (nope!)

Varför inte 3kant då?

Svar på tråden Gift par - öppen relation