Inlägg från: Fritidsmamman |Visa alla inlägg
  • Fritidsmamman

Har något av dina barn någon NPF-diagnos?

OBS! OBS! OBS!

Tråden vänder sig till föräldrar som har barn mellan 1-18 år! Dvs INTE vuxna barn som är födda innan år 2000.

OBS! OBS! OBS!

(Med NPF menar jag diagnoser så som ADHD, ADD, Asperger, Autism, etc.)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har något av dina barn någon NPF-diagnos?
  • Fritidsmamman
    Anonym (E) skrev 2018-06-22 08:23:06 följande:

Vad är syftet med omröstningen?

Inget direkt syfte. Nyfiken bara. Idén kom efter att ha läst diverse trådar (samt svar i dessa trådar) där föräldrar vittnar om att deras barn har NPF. Verkade ovanligt vanligt, så det är kanske lite därför jag gjorde omröstningen, för att se hur många som skriver på forumet, som har "NPF-barn".

Det har också blivit vanligare med diagnoser på 00-talet. Kanske startar en för 1920-talet fram till 1990 också, om jag får tid.

Om man måste ha ett syfte, så är syftet nyfikenhet. Godkänns det? ;P

Glad Midsommar!
  • Fritidsmamman
    Anonym (E) skrev 2018-06-22 08:23:06 följande:

Vad är syftet med omröstningen?

Inget direkt syfte. Nyfiken bara. Idén kom efter att ha läst diverse trådar (samt svar i dessa trådar) där föräldrar vittnar om att deras barn har NPF. Verkade ovanligt vanligt, så det är kanske lite därför jag gjorde omröstningen, för att se hur många som skriver på forumet, som har "NPF-barn".

Det har också blivit vanligare med diagnoser på 00-talet. Kanske startar en för 1920-talet fram till 1990 också, om jag får tid.

Om man måste ha ett syfte, så är syftet nyfikenhet. Godkänns det? ;P

Glad Midsommar!
  • Fritidsmamman

OBS!!! TILLÄGG!!!

Har du fler barn med NPF, så rösta för det barnet som har flest bekräftade diagnoser.

• Fritidsmamman

Tack för svar!

PS. Undrar alltså inte över statistik. Mer hur det ser ut bland föräldrarna här (är ju en viss sort som hänger här, menar jag).

Svar på tråden Har något av dina barn någon NPF-diagnos?