Kandelaber skrev 2019-03-03 10:56:17 följande:
Ok och det borde ändå ha gett NÅT plus längs vägen med tanke på att vissa bara har en Äggledare o lyckas ändå?! Jag tycker själv att vårt enda plus på nästan 2 år inte känns så jättefertilt men de hittar ju inga fel??
Remissen skickades från en vanlig gyn/fertmottagning till ivf klinik som ligger i annat län. Och vi har inte fått någon återkoppling från ivf att de fått det. Så vi måste ringa o kolla om de hör av sig först när kön gått framåt eller om de iaf kan meddela Hur mkt de har kommande månader och hur lång kö det kan tänkas vara! Vet inte hur det brukar funka, om de hör av sig oavsett om kön är jättelång när de får remissen?
Har nu exakt 1v till bim och tyckte vi verkligen nailade ÄL och dagarna innan o efter. Har såklart symtom som vanligt men vet ju av bitter erfarenhet att det betyder INGENTING. vill bara pausa livet tills jag får veta om jag får nyckeln till lyckan eller ännu mer bitterhet nästa sön. Usch vad jag hatar det här barnlöshetslivet! Livet är i 2v cykler om och om igen... aldrig varit med om nåt som sliter så mkt på självkänslan och livslusten.
Ja, jag tänker också att vi borde fått nått plus. Men jaaa, svårt att veta.
Så segt att vänta och inte veta när det kommer bli av. Jag hoppas på april, men vill inte ha för höga förhoppningar. Så jag kanske bör ställa in mig på maj. Men men, vänta är något man fått lära sig att göra vid det här laget.
Usch, veckan innan BIM är så jobbig. Jag brukar alltid får beiga flytningar då typ och sedan spotting några dagar innan. Så mitt hopp brukar svika ganska snabbt efter äl tyvärr. Dock har jag läst att flera ändå varit gravida trots att de fick sina vanliga spottings den månaden. Jag fick positivt ÄL-test idag, så nu blir det att köra på! Hehe. Kan ju alltid hoppas att det går!
Hoppas din mens uteblir nu då! Stort lycka till!