Förstår precis, som att man inte är nog stressad innan. Hoppas det funkar för er på första försöket. Jag har också många äggblåsor så jag hoppas de plockas många ägg när det väl är dags.
Haha, hemnet är härligt. Är ni på jakt efter nytt boende? Oftast är det just dagen jag får mens som är värst, jag blir riktigt sänkt och verkligen ledsen. Sedan går livet vidare och som du säger så är man snart inne på en ny omgång och man får lite nytt hopp. Skönt att någon förstår. Kram
Kawi skrev 2018-09-05 09:41:21 följande:
Ja vi var först säkra på att vi skulle köpa trepack, men har faktiskt tänkt om och kör på 1 försök - känns jobbigt bara att skriva det tycker jag :) Blir typ stressad redan.
Min man är helt övertygad om att vi ska köpa ett nu, och jag la mig väl, typ. Misslyckas det så kan det inte "bakas om till ett trepack" utan då får man köpa ett "helt nytt" trepack i så fall.
Om de inte lyckas få ut några ägg så återbetalas 75% av pengarna, men just den delen är jag inte så orolig för, då alla sagt att jag har så mycket äggblåsor (kanske inte behöver betyga något? ) . Ja jag vet inte, känner mig jättenervös och orolig över hela grejen.
Så jobbigt med en deppdag - jag har dom också. Konstigt vore det annars! Var deppig ett tag, jag tror man behöver få ut det, och försök sedan fokusera på något annat. Något att lägga tankarna på. I mitt fall har jag hemnetsurfat och gått på massa visningar när jag har varit deppig, hehe. Sen är man plötsligt på en ny cykel och det känns lite bättre igen, något litet hopp som tänds igen. Kram till dig <3