Barnlängtan31år skrev 2018-06-21 15:23:19 följande:
Ja, det känns tufft med alla gravida magar överallt! Sen känns det så konstigt när tanken kommer upp att man kanske inte kan få barn.
Jag har pratat med min närmsta vän om att vi ska påbörja utredning till hösten och några till vet om att vi försöker få barn. Det känns jobbigt att så pass många vet att vi försöker faktiskt. Det blir liksom en prestation. Jag har egentligen inte velat berätta att vi försöker men flera frågar om hur våra tankar går kring barn. Troligtvis för att vi har kommit upp i 30+.
Min mamma vet att vi försöker men inte att vi försökt så länge. Vet inte om jag ska berätta.
Vad skönt att de inte var så att du inte hade några ägg eller att din sambo har dåliga/inga spermier. Men kan förstå din oro gällande slemhinnan, men det kanske bara var något tillfälligt! Hoppas verkligen att det tar sig för er snart! Vissa har väl blivit gravida efter de spolar äggledarna. Hoppas att så är fallet för er!
Har ni testat olika tillskott? Har köpt Zink idag som jag tänkte ge till min man. Själv äter jag Munkpeppar just nu och har gjort det i 2,5 månad. Verkar inte ge någon effekt på oss.
Tack för ditt stöd!Kram
Ja det ör svårt om man ska berätta eller inte!! Är så känsligt på något vis. Har du regelbunden mens? Jag köpte just e vitamin som kan vara bra för slemhinnan. Egentligen tror ja inte på vitaminer men va gör man haha... ja jag hoppas att spolning kan hjälpa oss. Gyn sa 30 procent bättre chans 3 cykler efter spolning. Men könns segt att hinnan va så himla tunn :(. Hoppas på tillfällighet! Zink ska nog va bra för sperman iaf!!